Heyy Ik zit een beetje ergens mee.. mocht ik een meisje krijgen dan heb ik 3 namen voor haar.. is dat teveel of niet? Ik weet niet of het een beetje te is.. maar ik vind het allemaal zo mooi achter elkaar klinken. Je gebruikt toch nooit de laatste 2 maar alsnog Voor de jongen heb ik er wel maar 2.. Wat vinden jullie kunnen 3 namen gewoon?? Xx
Drie namen voor op papier kan wel, vind ik. Zoveel mensen hebben meerdere namen. Maar drie voornamen die je echt alle drie gaat gebruiken én uitspreken? Nee daar zou ik niet voor kiezen. Ben wel benieuwd naar de namen trouwens.
Één roepnaam én twee 'extra' namen? Dat wordt wel vaker gedaan toch? Vernoemingen naar beide opa's / oma's enz. Zojuist nog een geboortekaartje met 3 namen ontvangen, voor mij heel normaal.
3 namen als geboortenamen kan prima. Zou het kind geen 3 voornamen geven maar zo te lezen ben je dat ook niet van plan
Onze zoon heeft 3 namen. Roepnaam, 2e naam die we prachtig vonden mede door combinatie van de initialen, 3e naam vernoemd. Mijn vriend heeft zelf ook drie namen. Deze lijn wilden we doorzetten.
Kan prima. Al vind ik zelf 2 namen persoonlijk genoeg en mooier, ik zou 3 namen niet raar of te veel vinden.
Wij hebben voor onze meiden 2 namen en onze zoon op komst hebben we er 3 ivm vernoemen, ik vind het dus makkelijk kunnen
Nee hoor, dat is zeker niet te veel. Ik heb er zelf 4, zoals bij veel katholieken gebruikelijk is, allemaal vernoemingen
Ik heb er zelf 3 en onze zoon ook. Niks mis mee hoor, tenzij je ze allemaal als roepnaam wil gebruiken maar dat zou wel niet .
Mijn zusje heeft drie voornamen, ik vind dat niet raar. Als mijn kindje een meisje was geweest had ze ook drie voornamen gekregen.
Ik heb zelf 3 namen. Ik vond me eigen roepnaam niet leuk en toen had ik er nog 2 om uit te kiezen En dat is toevallig mijn 3e naam geworden Had gebaald als ik die niet had gehad.
ja hoor waarom zou het niet kunnen? ikzelf heb er ook 3 omdat mijn ouders niet kunnen noemen. uiteraard heb ik wel 1 roepnaam en staan die andere 2 alleen op papier. maar allebei mijn broers hebben gewoon 1 naam. En mijn vriend heeft ook 3 namen ook ivm vernoemingen na zijn opa's
Ja hoor kan Prima! Ik heb officieel ook 3 voornamen. Irl gebruik ik een totaal andere naam. Dat zorgt vaak voor verwarring😁