Mer Rabo pas niet kunnen pinnen bij ING?

Discussion in 'De lounge' started by Anouk2005, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkennen jullie dit?
    Ik kan met mijn Rabo pas(Europas) geen geld opnemen bij een geld automaat van de ING.
    Dit was eerder al eens gebeurt en vanmorgen wilde ik wat contant geld opnemen bij een ING automaat maar dan krijg ik een melding dat deze pas niet gebruikt kan worden voor deze automaat.
    Er staat genoeg geld op dus daar heeft het niets mee te maken.
    Aangezien er hier meer ING automaten zijn en dan vrnl bij de Supermarkt pin ik net zo makkelijk daarzo.
    Ik vroeg me af of iemand dit herkent want anders bel ik de Rabo erover op om te horen hoe dat zit.

Groetjes.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nee hoor maar je kunt maar 1 x per dag bij een andere bank pinnen is dit misschien gebeurd?

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Volgens mij mag je altijd €250 opnemen en maar 1x per dag bij een gastbank!

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Bij sommige banken moet je het nog instellen dat je ook bij andere banken geld mag opnemen.
    Wel is het vaak zo dat je maar 1x per 24 uur contant geld op mag nemen bij een andere bank...

5. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik weet wel dat je niet meer dan x aantal keer per dag bij een "vreemde" bank kan pinnen. Dus je zou bij de Rabobank kunnen pinnen en bijv. nog maar 1 of 2 keer bij een andere bank.

Of dat je maar een x bedrag per keer kan pinnen bijv.

Althans, dat was vroegah zo, weet niet zeker of dat nog zo is.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Neen,ik had alleen de boodschappen gepind.
    Ik kan me ook niet herinneren dat het altijd zo is geweest.
    Eerder had ik het al een keer maar toen dacht ik aan een storing.
    Misschien toch even de Rabo bellen want dan ligt het dus aan die pas op de één of andere manier.
    Vaag...

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Raar indd! Wij hebben ook Rabo geen problemen mee...

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Misschien verouderde pas? Wij hadden het laatst ook. kon wel in winkels pinnen bij de kassa maar bij een geldautomaat weigerde hij. Ik naar mn eigen bank en daar bleek het pasje verouderd dus moest ik nieuwe aanvragen. die doen het prima!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vroeger kon je met de Rabopas alleen bij de Rabobank pinnen, maar als je een Europas hebt zou je 1 keer per dag bij een gastbank moeten kunnen pinnen. Ik zou voor de zekerheid een nieuwe aanvragen.

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dan heb je indd een verouderde pas.

Je kunt dan (nog) wel betalen in winkels en pinnen bij je eigen bank..

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier het zelfde probleem ik kan écht nooit bij ING pinnen zowel oude als nieuwe pas.

En ik pin altijd bij de Rabo zelf maar heel soms op een winkelcentrum waar alleen ing zit maar dan kan ik er dus niet pinnen.. En krijg ik indd de melding deze pas is niet geldig in deze automaat.

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben ik dus niet de enige.
    De pas is juist vrij nieuw(nog geen jaar oud)
    Ik ga het toch eens vragen bij de Rabo want vind het wel heel onhandig.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het gekke is wij hebben 3 passen ( 2 vd gezamenlijke en 1 van mijn man zijn rekening )

Met de pas van mijn man ( die al 2 jr oud is ) kunnen we overal pinnen maar met de passen van de gezamenlijke rekening niet:(

Terwijl het beide wereldpassen zijn en verder het zelfde als die van mijn man zijn rekening:(

14. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

Feb 9, 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen nog gedaan, geen enkel probleem.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Hier precies zo!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou hier in de ( hoven) heb je een Primera winkel en daar hebben ze een Ing automaat maar daar kan je niet met je Abn Rabo of andere bank pinnen binnen.

Jaartje geleden zijn de automaten met een plof kraak verdwenen en niet meer terug gekomen nu dus wel een Ing automaat binnen maar mag je niet met je Abn pas contant geld pinnen zo rot.

Dus het kan wel.

Ik heb het over Delft in de Hoven. Zie dat je uit het westland komt.

Share This Page