Hallo Meiden, Heb op 28 juni helaas een miskraam gehad......Ben weer ongi geworden erna op 31 juli, normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, was nu dus een paar daagjes langer. Maar heb ik de afgelopen dagen weer buikpijn alsof mijn eisprong is geweest (op dit moment nog steeds en het straalt uit naar mijn liezen), dit zou namelijk wel een erg vroege eisprong zijn. Maar het zou natuurlijk kunnen i.v.m. mijn miskraam van laatst. Komt iemand dit bekend voor??.....Ik wilde niet weer ovulatietesten gaan kopen, anders had ik het zeker kunnen weten dat weet ik, maar toch deze vraag! Liefs
Als het je eisprong is, wat best zou kunnen denk ik, dan valt deze op dag 11? Misschien heb je deze maand wel een cyclus van 25 dagen ipv 28? OF je luteale fase duurt langer dan 14 dagen en je komt toch zo om en nabij de 28 dagen uit. Weet je zeker dat je je eisprong voelde? Had je ook last van vruchtbaar slijm bijvoorbeeld of temperatuur je ook?
Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen, rond 18 dagen lutueale fase, rond dag 10 eisprong. Ook erg vroeg dus. Nu meen ik em al gister te voelen, dag 8. Ik heb dat af en toe en dan soms ook cyclus van 25 dagen. Gelukkig wel dag ervoor geklust!
Voordat ik mijn miskraam heb gehad heb ik ook een hele vroege ovulatie test gedaan en hij was positief omdat ik het voelde in mijn buik en dat was ook inderdaad op dag 7 Dat was erg vroeg..... En last van mijn darmen echt niet normaal....... Liefs