Zucht, die meidennamen blijft een issue! Maar na M.irthe, M.arit en alle andere opties, is de keuze nu alleen nog tussen naam 1: M.aud naam 2: M.aureen Ik vind de laatste naam origineler dan de eerste. Partner is benieuwd of jullie de laatste naam "gewoon", "kak" of misschien "aso" vinden klinken. Welke naam vinden jullie het leukste en waarom?
Ik vind Mirthe en Marit de leukste . Maargoed, tussen Maud en Maureen zou ik voor Maud gaan. Maureen vind ik een gewone naam.
Haha, ojee daar gaan we weer! Geef niet, we hebben nog de tijd opnieuw te kiezen, afstrepen en weer opnieuw te kiezen
Stiekem vind ik Marit de leukste. Maar uit de 2 vind ik Maud leuker dan Maureen. Is niks mis met Maureen, ik vind hem alleen te gewoon. Maud klinkt frisser.
Ik vind maureen leuker, je hoort tegenwoordig 1000den maud's na popstarts. Maureen hoor je bijna niet. Maar als ik moest kiezen werd het mirthe
Maudy vind ik echt niet mooi. Maureen vind ik wel erg leuk. Maar ik hou persoonlijk niet van 1 lettergreep namen Andere M suggesties: Mila Maia - Maya Mae Moya Moira Mira Mia Manouk Matilda Madeleine (madelyn) Meave Maira Maren Mabel Meara Melina Merle Succes!
Maud vind ik te populair naar mijn idee en dan komt het idee van 5 meiden met de zelfde naam in 1 klas gelijk opzetten bij mijzelf... Maureen vind ik te kakkerig naar mijn zin maar daarintegen ken ik een meisje die Moulien/Moelien (je spreekt het met uit met de auw klank zeg maar ) heet en dat vind ik dan wel weer heel erg mooi en erg origineel
Ik vind M.irthe en M.arit véél leuker dan M.aud en M.aureen. En als ik tussen die laatste twee zou moeten kiezen, dan zou ik voor M.aud kiezen, M.aureen vind ik gewoon echt geen leuke naam (geen idee waarom). M.audy vind ik ook niet leuk...zie dat meer als een koosnaampje voor M.aud.
Ik vind Maureen juist wel een leuke, niet veel voorkomende naam, terwijl je erg veel Maud hoort (wat ik trouwens een lelijke naam vind, ik vraag met dan altijd af waar Gort blijft).
Wij kennen ook veel m.auds vandaar dat m.aureen origineler leek. Maar de naam moet niet kak klinken. Liever gewoon of stoer. Word nog lastig zo
Ik vind M.aureen een hele leuke naam! Vind 'm ook niet te kak, eigenlijk wel stoer... Net als Moira! Mare vind ik zelf ook heel mooi. Namen als M.irthe, M.aud e.d. vind ik helemaal niks...
Moira, Merle, Mare, Marit, allemaal veeel mooier dan Maud of Maureen. Bij Maud moet ik altijd aan havermoud denken en bij Maureen aan een stoffige saaie dame.