Hoi meiden, Wat past er nou bij Sterre? Wij vinden het heel moeilijk, omdat we niet willen dat Sterre door de naam van haar broertje of zusje, een "zweefnaam" krijgt Als je bijv Sterre en Lenthe hebt, vind ik dat het allebei zweverige namen worden, maar als je een stoere naam erbij hebt is Sterre gewoon Sterre Snappen jullie het nog of is het heeel wazig? Oh ja, we zoeken jongens en meisjes namen
Ik snap wel wat je bedoeld...maar het lijkt me op zich niet zo'n probleem? Ik zou gewoon namen zoeken die je mooi vindt en dan kijken of je het vindt kunnen of niet. Van wat voor soort namen houden jullie? Als je Lenthe qua klank mooi vind, is J.enthe of J.inthe of N.inthe misschien wel iets? En anders misschien iets als Elin, Nova, Liv, Maud of Meike. Voor een jongen: Lucas, Jurre, Pepijn, Xander, Mees, Thijs of Mats.
Sterre en Esmee Sterre en Jolijn Sterre en Rosan!!! Sterre en Hannah Sterre en Lukas Sterre en Niels Sterre en Mathies Tja...er is zoveel mogelijk.....
Sterre & Nova Sterre & Marit Sterre & Kyra Sterre & Britt Sterre & Nora Sterre & Lotte Sterre & Miron Sterre & Alix sterre & Liam
Nore Lune June/Jule Ninte/Ninthe Nine Tess Britt Linn Fien Lot Mare Jur Lenn Timme Tijl Jort Stijn Ties Rijk Ries Mats Tije Senne
Bedankt meiden! Lenthe vind ik niks maar dat was even voor het voorbeeld Mijn man vindt Fay wel leuk, maar ik vind Sterre en Fay niet zo, dan wordt het net een sprookje Ik ben moeilijk denk ik...