hernia operatie met ruggenprik

Discussie in 'De lounge' gestart door mamaSuusenTessa, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Heeft iemand ervaring met een hernia operatie (micro-tube) en dan met een ruggenprik ?

2. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Nee,maar ik ben 2 keer geopereerd aan een hernia met narcose.

1 keer micro operatie, nov-2011
    2 de keer uitgebreide operatie. Maart 2012

Nu is het nog steeds niet helemaal top.

Op lotgenoten forum had ik wel gelezen over een vrouw die met een ruggeprik is geopereerd ( lenie was dacht ik haar naam)

Succes

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wel hernia operatie, micro maar wel onder algehele narcose, ik heb ook geen keus daar in gehad.

hier is het wel flink opgeknapt op een doof been na, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer weg.

4. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Hier een klassieke onder algehele narcose. (L5S1)

Ligt er natuurlijk wel aan waar de hernia zit of een ruggenprik mogelijk is

5. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb zelf 8 jaar geleden een operatie gehad. Dit onder algehele narcose. De hernia zit in de onderste ruggenwervel,dus een ruggenprik zou mogelijk moeten zijn. Morgen hoop ik op een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Kan al niet meer stilstaan,en met lopen sleep ik mijn rechtse been mee. Acht jaar geleden had ik het links,en weet meteen weer hoeveel pijn ik toen had. Gelukkig hadden we toen nog geen kinderen.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hier ook hernia operatie, uitgebreid met litteken van cm of 6. Herstel was goed.

Nu nieuwe hernia, extreem veel pijn, doof gevoel en uitval. Omdat het l5/s1 is en ik erg snel achteruit ga ( pijn is sinds een week heel erg :() en zwaar aan de morfine zit hoop ik dat ze snel gaan opereren. 10 maart nieuwe mri en 23 of 27 maart hoor ik welke operatie ze gaan uitvoeren. Waarschijnlijk hernia verwijderen en vastzetten :(.

Ik heb sl een klap voet en kan niet meer op rechter hak staan, verder kan ik niet traplopen, stil staan helemaal niet en lopen erg pijnlijk dat ik na elke paar stappen moet zitten. Gebruik nu 3x 30 mg morfine maar werkt niet voldoende. Heb nu een week bedrust en hopen dat de zwelling afneemt. Slapen pfff :( janken bij elke beweging en continu hevige pijn :(. Beval nog liever dan dit. Trekt ook niet weg helaas ;(. Auto rijden lukt niet, fietsen ook niet fn lopen onmogelijk ;( zit aan
    Huis gekluisterd voorlopig.

Heb trouwens nog nooit gehoort van een ruggenprik tijdens de operatie en ken best veel mensen die geoppereerd zijn aan hernia

7. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven

Denk dat wij dan ongeveer gelijk "lopen". Succes!

Deel Deze Pagina