Lieve dames, Ik heb vanochtend getest. Een echt tuurstreepje, dat ik twijfelde. Dus ik dacht, nouja we zien wel. Maar het streepje is dus donkerder opgedroogd, en ik vraag me af of het niet gewoon een indroger is. Ik heb getest omdat ik zeker weet dat mijn eisprong veel vroeger was deze maand. Echt heel vroeg, wanneer precies weet ik niet. Ik dacht ik leg m op een rode ondergrond, en maar gelijk even een leuke foto van gemaakt hihi... Geven deze indrogers? Ik heb er nog maar 1, en die doe ik dan misschien overmorgen.
bedankt voor je reactie. dan zal het wel een indroger zijn die van mij zijn ook geldig tot mei 2014! Dammit!!!
Ik gebruik die ook altijd en nog nooit indrogers gehad. Als ze echt positief zijn zie ik wel heel snel het 2e streepje verschijnen en niet pas na het opdrogen.
Ik zie niets. Ik gebruik ze ook en nooit indrogers gehad, ook niet met de testen die tot mei houdbaar zijn.
bedankt, nee mijn mobiel stelt niet scherp. Sowieso niet zo'n goede kwaliteit maar bij dichtbij zie je helemaal niets. Ik heb voor een week terug ook getest omdat ik wilde weten of deze indrogers gaven omdat ik er toen zeker van was dat hij sowieso nog niet positief kon zijn. Deze was negatief, ik heb hem niet lang bewaart, gelijk weggegooid. Ik kan hem helaas niet meer terug pakken. Ik dacht dat er iets vaags ontstond toen ik de test deed, maar zeker weten doe ik het niet. Na het drogen dus een heel licht tuurstreepje. Ik beschouw dit denk ik maar als negatief. En als hij positief is, zou hij over twee dagen wel iets donkerder moeten zijn, we zullen zien. Ik heb hem trouwens toen straks nog eens nat gemaakt en streepje bleef staan, maar vond hem nu nat duidelijker dan vanochtend En nu net weer nat gemaakt en ik twijfel niet of t roze is, want dat is t. Ik heb er weer tig foto's van gemaakt maar helaas.. het lukt echt niet. Misschien straks als mijn vriend thuis is met zijn mobiel. Hoe maken jullie toch van die super scherpe ingezoomde foto's
Als ik m dichtbij hou dan zie ik niets meer haha dan word hij heel vaag, ik wil n nieuwe mobiel Zelfs mijn oude maakten betere foto's. Toch eentje gedownload, maar denk niet dat er zo wat te zien valt. Dit is echt zo dichtbij mogelijk.
Ik zou morgenvroeg even een nieuwe doen want deze is eigenlijk niet meer betrouwbaar na 2x dompelen met water
Haha nee ik weet het het maakt me zo gek... Ik kan me niet meer concentreren en ik heb van de week een aantal belangrijke toetsen ipv dat ik daar vanochtend aan gedacht had voordat ik een test deed, haha. Ik kijk wel.. morgen ochtend heb ik niet veel tijd denk ik dus wat word m sowieso niet. Slimste is zaterdag, dan ben ik van alle toetsen af
Hahaha..zaterdag!! Morgenvroeg doe jij gewoon een test,ik weet het zeker!! Je bent net zo ongeduldig en nieuwschierig als al die andere vrouwen hier!
Ik? neeuuuh ik heb engelen geduld, NOT haha, de kans is groot MAAR, gezien ik er nog maar 1 heb.. hmm... morgen ff snel langs de action wippen misschien... Oke oke, ligt eraan hoeveel tijd ik morgen ochtend heb
ik meen wel wat te zien, maar als je gedompeld hebt met water...dan weet ik het niet meer hoor. Dit was de mijne na een half uur...10dpo en zit er geen macro functie op je telefoon? de meeste hebben dat wel..is het tulpje, kan je vaak instellen bij instellingen als je in je foto programma staat...
Mooie test, die is duidelijke denk ik hoor.. en dit is een bredere dipstick, toch? Ik heb zo'n hele dunne Ik weet niet hoeveel dpo ik zit ook nog zoiets, haha. En ik kan zo'n functie niet vinden...
wauw echt, goede kwaliteit dan! Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar... een htc one x. Een exclusive edition: een dikke barst in het scherm
Kon alleen Engels vinden. ..maar misschien kun je hier wat mee? This might seem obvious, but unlike a lot of modern phones the HTC One doesnt automatically switch to macro focus mode when you target a close-up subject. So to take in-focus close-up shots, youll need to go to the main camera menu, tap the triangle under Scene in Photo capture mode, then select Macro. Note that when you quit out of the camera app, the scene mode will default back to Normal.
Wauw Dankjewel ik heb het gevonden!!! Bedankt Ik lig nu in bed dus maak er nu geen foto meer van. Maar iig bedankt!! Hoop dat ik nu wel mooie foto's kan maken!!!