ik had vandaag zomaar een testje van Babyboom gedaan..had ik gratis gekregen..eerste keer dat ik die gebruik..maar resultaat was dus bijna helemaal posi, teststreepje is maar ietsjes lichter.. zo ziet het er bij mij altijd uit net de dag voor hij helemaal posi is en ik mn ei ga krijgen... misschien is er dan de kans dat ik heel misschien zwanger kan zijn? Heb nog geen ervaringen met deze testen,misschien geven ze altijd wel dat resultaat? misschien kan ik eens de ovutest (ander merk) proberen die ik ook heb gebruikt toen mn ei kwam?(die dus ook nega was toen ik mn ei niet kreeg,dus echt maar een super licht 2e lijntje, bijna niet zichtbaar... misschien zijn het dus gewoon slechte testen? heb de midstream..
mijn banner is niet helemaal goed..mijn lf is tussen de 11 en 13 dagen..zit nu op 7 dpo..dus over ongeveer 4 en 6 dagen kan ik testen...
Spannend!! Ik ga het hier goed bijhouden, heb zelf nu al 3 dagen aaneen positieve ovulatietesten, precies zoals jouw bovenstaande foto!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Sabrina: balen van je ongi, je zat ook bij het nod topic vanaf 16 december toch?hoopte daar dat je zwanger was..nu is deze ronde hoop ik wel raak voor je! Ik zit nu 7 dagen na mn ei dus weet niet een test al posi kan zijn? wilde proberen te wachten tot dpo 10.. ik heb vanochtend ook hele felle ongi krampen gehad, voor even, 10 minuutjes totaal denk ik,moest echt ff krom van de ongi krampen (waren echt geen buikkrampen, echt baarmoeder) verder nergens last van, alleen wat vaker die lichte ongi krampjes die geen pijn doen. Bedankt voor je reactie, ik hoop ook dat het van zwangerschap is! Alleen ken ik deze testen niet, had ze gratis gekregen en dacht: ik ga ze ff uitproberen...dadelijk geven deze testen altijd dit resultaat..dat zou balen zijn maarja, dan weet ik dat ik die testen niet zelf moet gaan kopen.. de andere ovutesten die ik heb gebruikt deze maand, zijn teststrips en geven heel duidelijk aan als ik mn ei krijg..als ik mn ei niet heb,is de test ook echt negatief (2e lijntje is dan echt heeel licht) Ik zal kijken of ik nog zo'n ovulatie test strip heb liggen die ik altijd gebruik..als die posi is...is er misschien wel een kansje,haha Heb wel van kruidvattesten liggen.. Cristel: bedankt ook voor jouw reactie. Voor jou helemaal spannend dan!!zo kort voor je nod ook...ben ook benieuwd bij jou, we houden elkaar in de gaten!!
ja klopt idd. hier zijn de duivels er. blegh haat ongi. maare in je eerste berichtje staat dat je tussen 4 en 6 dagen zit dat is vandaag dus 3 en 5 zou morgen ochtend proberen. succes!!!
was net aan het kijken en zag je bericht bij testen staan en je foto. heb hem voor je aangepast in negatief. meid ik zeg GEFELICITEERD!!!!
dankje Sabrina..ik had hem ook nog in negatief gezet..maar dadelijk is het toch weer zo pechtest die toch vals posi aangeeft.. best spannend..ik heb niet meer getest..misschien word ik gewoon ongi maar hoop het niet natuurlijk ! zou fijn zijn voor de kerst..ongi met kerst lijkt me nou niet echt fijn..bah..maar we wachten het af!