Twijfel... Vakantie dichtbij of hele dag rijden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lelie137, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    En iets in de Ardennen, noord Frankrijk (Normandië of Bretagne) of iets?

    Qua campings boek ik steevast via Vacansoleil en andere reizen vaak via TUI, omdat deze reizen tot nu toe nooit zijn tegengevallen en je altijd iemand kunt bereiken mocht er iets niet goed zijn :rolleyes:. Maar hier ben ik een muts in :p
     
  2. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Oja en wij hebben een baby en een peuter. Een hotel was echt niet leuk vorig jaar (Griekenland notabene). In een kamer had Hugo totaal geen vrijheid en slapen was een crime in een kamer met ons :rolleyes:. Dus een hotel zou ik niet snel meer doen...

    We gaan ook een of twee keer per jaar naar een bungalowpark, eigen kamers, groen rondom en genoeg te beleven. Speelgoed dat je mee kunt nemen, speelfaciliteiten op zo'n park en een zwembad is ook wel ideaal.

    Nu gaan we om hetzelfde als bovenstaande naar een camping in Frankrijk. Eerste camping heeft een verwarmd zwembad, omdat het begin juni vast nog koud kan zijn en de tweede camping (we hebben de vakantie met 3 nachten verlengd, maar zag pas na het boeken dat de afstand wel enorm is,.ofwel 800 km verderop :roflmao:) een zwembad dat overdekt kan worden.

    Ik zou je gevoel laten spreken wat fijn voor jullie is. Qua accommodatie is een hoop mogelijk, maar wandelen zal wellicht anders uitpakken dan gewend. Misschien een omgeving met een hoop wandelpaden? (Zwarte woud in Duitsland, Ardennen, Bretagne, Normandië oid? Of Ameland :thumup:)
     
  3. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.655
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja is ook zo. We hadden gehoopt dat er wat minder gezeur zou zijn, haha. Dom dom dom :roflmao: Het vliegen vond ze wel leuk, was gelukkig maar 1.45 uur, dat was net te doen.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  4. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Ook wij gaan al overal naartoe met onze dochter. Haar eerste vakantie was Lanzarote met 3 maanden. Tussen toen en nu is ze al op veel plaatsen geweest. Wij zijn ook reislustig. Vliegreizen, autoreizen en busreizen. Zowel mijn dochter en ik zijn reisziek (auto, bus, vliegtuig, boot) en we slikken hier Suprimal voor. Al vanaf haar 3de jaar gaan wij met de caravan elke zomer 5 weken trekken door Europa. Per camping maximaal 7 dagen.
    Maar wij gaan idd ook op stedentrips en vlieg/zonvakanties.
    Ze is niet anders gewend.
    Wel hebben wij vrij lang (tot 3,5) overal een lichtgewicht buggy mee naartoe genomen. Ook in Oostenrijk heb je prima bergwandelingen die geschikt zijn voor buggy’s.
     
  5. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Heb je toevallig nog.tips voor de eifel?
     
  6. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    @Zwitsal Wij zijn naar Eifelpark Kronenburger See geweest. Fijne, schone huisjes , niet gedateerd, leuke speeltuin en een peuterbadje. Indoor spelen viel tegen maar het was prachtig weer waardoor we alleen buiten zijn geweest.
     

Deel Deze Pagina