Twijfel van 2 naar 3?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door warhoofd, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hej allemaal,

Wij hebben 2 mooie en gezonde meiden en willen graag voor een 3de gaan. Gevoel schreeuwt ja en verstand nee.

Wie hebben er 3 kids en vindt dat erg onpraktisch, druk onhandig, leuk, gezellig, geweldig enz?!?!

Ik wil graag ervaringen en tips...

Onze meiden zijn 3 en 1 jaar....

Qua woning kan het, want we hebben 4 slaapkamers, mijn man heeft geen vast contract...daar zit ik een beetje mee, maar wel veel gesprekken enz...hij heeft nu een contract tot maart met misschien verlenging naar vast.

mmmmmmmmmm
    help:(

thanks

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik denk dat je dat toch zelf het beste kan bepalen! Waarom zegt je verstand nee? Ik heb er nu 1 en wilde zowat gelijk nr 2. Mijn gevoel zei dat. Ik heb toen naar mijn verstand geluisterd tot die uit geredeneerd was en ook voor groen ging!(nu sinds 3 mnden) Mijn zus heeft er 3: leuk en druk! Nu komt daar nr.4! Maar jij moet het zien zitten! En je man natuurlijk!

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat hadden wij ook..maar we willen allebei zo graag een derde dat we er toch voor willen gaan (nu eerste ronde, ei moet nog komen!) dus spannend!

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    ik lees mee, zelfde twijfels.....

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Mijn schoonzusje heeft 2 jongens van 3 en bijna 5. Ze is nu zwanger van de 3e. Hun gevoel zei JA!! Maar het verstand zei NEE. Toch zijn ze ervoor gegaan.

Ik ben van mening dat je gevoel volgen heel belangrijk is.
    Blijf altijd dicht bij jezelf.

Succes met de beslissing!!

Deel Deze Pagina