ik heb eigenlijk vrij laat,kwaaltjes gekregen,op een week of 7ongeveer werd misselijk,gevoelige borsten,braak neigingen als ik te hard hoeste en ga zo maar door dit had ik toch wel een gehele dag,vanaf het opstaan dus nu viel het me al heel de week op,dat het smorgens afnam en savonds des te harder terug kwam,nu let ik er juist nog meer op,en ja hoor,smorgens heb ik helemaal geen zwanger gevoel,me borsten doen niet zeer,ben niet meer misselijk,en ik kan gewoon weer hard hoesten zonder braakneigingen,heerlijk eigenlijk tot de avond valt,ja hoor,dan kan ik me borsten weer niet per ongeluk aanstoten want dat doet zeer,kan niet uitgebreid hoesten,ga dan kokhalzen, hahaha oftewel,ik ben savonds flink zwanger,gevoel dan,maar smorgens en overdag is dat gewoon weg heeft iemand hier ook ervaring mee
Hai, Ik had daar ook last van! Nu helemaal nergens meer last van behalve een beetje gevoelige borsten. Liefs
Ik was echt de hele dag (en nacht) door misselijk, maar m'n schoonzusje had ook dat ze vanaf een uur of 4-5 pas misselijk werd... Waarom ze het OCHTENDmisselijkheid noemen, was ons dus een raadsel, :s
ik heb paar keer gelezen dat het tussen de 12 en 16 weken weg kan gaan maar dat verschilt ook van persoon tot persoon,denk ik ook mijn moeder en een vriendin van ons,waren bijna de volle 9maanden ziek,zwak e misselijk