April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #1 Mams136, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2010
    Hoi meiden.

Aangezien ons topic gesloten is vanwege te veel berichten ;) open ik maar een nieuwe voor ons!

Boni, bedankt.

We zijn vanmorgen z'n kamertje gaan kijken en hij vond het heel interessant.
    Het bed was nog niet alles maar dat trekt ook langzaam bij.
    Z'n deurtje staat gewoon open dus hij kan er gewoon naar binnen wanneer hij wil.
    Net ging ik even kijken en lag hij languit op het bed, dus het gaat zeker goedkomen.
    Ben benieuwd hoe het vanavond en vanacht gaat!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zoals beloofd!

Tygho op z'n nieuwe bed!

3. Leuk kamertje mams!
    Heeft tygho ook al een kussen in zn bedje?
    Dat heeft Esmee nog niet eens:p

Nieuw topic.... daar moeten we maar weer aan gaan werken......
    dus zal proberen vaker te komen posten hoor!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet niet offie het prettig vind hoor.
    We moeten nog proberen.
    Het is een speciaal kinderkussen waar je doorheen kunt ademen dus daar maak ik me niet druk om.
    Merk wel als hij bij mij in bed ligt, kruipt hij ook steeds vaker op het kussen. En in z'n ledikant ook vaak met zn hoofdje op een knuffel dus ik dacht, dat is het proberen waard.

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    waaw!!tygho grote man!zo een mooi bed al zeg!
    ik durf het mt jurre nog niet riskeren hoor...die blijft geen seconde liggen.ik zou hem moeten vastbinden haha

nieuw topic,nu moet ik het bijhouden!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik had geen keus tearke, tygho had zo had in z'n ledikant lopen springen en tegen de kanten aan gebeukt dattie de achterwand los had zitten.Die konden we er zo afpakken en de schroef bleef in het andere stuk zitten.Het hele schroefdraad was dus stuk.
    Ja en om nou voor dat eventjes nog weer een ledikant te kopen...

Bob de sloper, kunnen wij het slopen??? NOU EN OF!!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Vandaag ziek thuis. Ryan had dinsdag op mijn verjaardag al dat hij moest overgeven en s'nachts ook, maar ik dacht in 1ste instantie dat het kwam doordat hij best veel had gesnoept. Maar s'avonds op mijn verjaardag hoorde ik al van meerdere vrienden dat de kindjes aan het spugen waren. Maar gelukkig was het gisterenmorgen bij Ryan weer over, maar nu ben ik zelf de hele nacht aan het spugen geweest, dat is even wat minder.

Boni leuk speelplekje heeft Jasmijn gekregen. Gezellig ook zo naast de box waarin straks de baby komt te liggen.

Marleen super hoor dat het ook zo goed loopt bij je.
    Haha Marleen jij gaat al Internationaal aan de slag :) Gezellig hoor, maak er een gezellige dag van met zijn alle!

Mams wat een erg leuk kamertje is het geworden zeg. Ik hoop dat Tygho er aan kan wennen.

Zo en dan gaan we weer verder in ons topic deel 2.

Ah Tygho in zijn grote mannenbed, leuk hoor!

Ik heb mijn baas een mail gestuurd met daarin de vraag of ik minder kan gaan werken en mijn functie erbij neer wil leggen. Ik merk gewoon dat ik niet meer zo gedreven ben en het gewoon ook niet mee vind vallen om office manger te zijn voor maar 20 uur in de week, ik weet veelal niet eens wat er speelt. En ben me op mijn werkdagen dan ook de halve ochtend aan het inlezen en hier heb ik geen zin meer in. Dus heb nu aangegeven dat ik op donderdag gewoon van 09.00 tot 17.30 wil werken en de vrijdag ook ipv tot 21.00. En die 1x in de 3 weken op zaterdag wil ik ook laten vervallen.
    En aangezien ik het ook steeds drukker krijg met Studio Klik heb ik besloten om hier maar eens mee te gaan beginnen.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra, goede keus dan om dit aan te geven bij je baas.
    Beterschap!

9. Goedemiddag,

Zo, een nieuw topic. Hebben we weer wat te doen.

Kom me maar even melden..

Ben gister goed ziekgeweest. Begon dinsdagavond dat ik misselijk werd, en heb zo ongeveer de hele nacht op de wc gezeten, met mijn hoofd boven een emmer.
    Gister ook bijna niets binnengehouden, zelfs water kwam terug. Gelukkig ging het gister aan het einde van de dag beter. Echter had ik door het spugen zoveel pijn in mijn lichaam, dat ik Ingman op pad heb gestuurd om paracetamol zetpillen te halen voor mezelf.
    Ingman heeft gistermiddag vrij genomen, omdat ik het niet redde om Wayne te verzorgen.

Afgelopen nacht wel goed geslapen, en ben ook wel weer wat opgeknapt, ben alleen nog onwijs slap en moe. Maar goed.

@ Mams, leuk hoor Tygho in een groot bed. Wayne gaat van de zomer over denken wij. Dat is in elk geval de planning.

10. Beterschap Isra en Ingrid!

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vervolg topic zie ik al. Wat een klessebessen zijn we ook...haha.

Mams...leuk kamertje geworden. Zo'n formaat bed krijgt Tijn ook, maar nu ligt Isa er nog in;) Isa krijgt een bed van 2.00m bij 90cm.
    Dan nog een leuk thema voor Tijns kamer gaan bedenken en dan gaat meneer in een ander bed. Het dekbed heeft hij al want Isa heeft sinds begin van de week een groot dekbed. Het enige nadeel van ikea formaten is dat je dan aparte maten hebt betreft dekbed etc. Maar goed, altijd leuk om een reden te hebben om weer naar ikea te gaan:D

Isra...al een reactie terug gehad van de baas? Lijkt me een prima zet om dan op zo'n manier een stapje terug te doen.
    Beterschap voor jezelf.

Ingrid....ook beterschap voor jou.

Hier vandaag de eerste scholingsdag goed afgelegd :) Was veel voorbereiden, maar ook de moeite (achteraf) waard. In april nog een dag en dan zijn we weer een certificaat rijker. Wel wennen om weer een hele dag te leren/luisteren en te toetsen.
    Nu even qualitytime voor de kids. Heb beloofd om even met de dames te bowlen met de Wii, zelfs Tijn doet al mee.

Kwebbel

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Een heel nieuw topic zie ik! Hier gaan we vast ook weer veel kletsen!

@Isra: Balen dat je ziek bent.. Nu niet meer overgegeven of nog steeds? Goed plan om minder te gaan werken. Denk je dat ze je voorstel goed gaan keuren?

@Mams: Ben benieuwd of het gaat lukken met t bed. Met Roel zou het zeker niet gaan, want die ligt nog geen tel stil in een gewoon bed.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel, Tygho heeft gewoon een 1 persoonsdekbed.
    Nu met het winterdekbed(4seizoens dus beide)is het wat dik om onder de matras te stoppen, maar straks met de enkele valt het reuze mee.

Tygho is gedoucht en wel en ligt in bed.
    Hij was snel stil,maar roept me inmiddels alweer.
    Ik blijf nog even zitten en over 10min ga ik erheen.
    Heb wel het campingbedje al klaar staan, voor het geval dat ;)

14. succes mams!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hij slaaaaaapt!!!

sssssssssssssst

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben ook benieuwd Mams. Tijn gaat 's-avonds, voordat hij in zijn eigen bed moet, altijd eerst even in Isa's bed liggen. Erg lief om te zien :D

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    You go Tygho.....

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    is tygho voorlopig de enige grote man??al de rest ook nog spijlenbedjes??
    hier blijft dat voorlopig nog wel zo hoor...

aiaiai allemaal ziekjes??hou jullie microobjes maar daar en herstel vlug!!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hé een vervolgtopic alweer!

Hier gaat Jochem ook nog niet in een groot bed hoor!
    Is nog veel te beweeglijk. Durf ik nog niet aan.

Voor alle zieken beterschap!
    Hopelijk blijft het ons bespaard. Vind dat altijd zo erg buikgriep.

Ben benieuwd hoe het vannacht met Tygho gaat.

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Even een abonnenemt nemen op dit topic ;)

Deel Deze Pagina