21 mei heb ik een vmk gehad en die dag moest ik ook ongi worden en is dus ook gebeurd. dus ben terug beginnen te tellen van de dag van vmk en op nod-dag heb ik getest,licht streepje,bloedafname gehad en hcg was 6 dus nog van de vmk,want 2 dagen nadien terug getest en toen was hij wit,ook die dag nog een bloedafname en hcg was 4. nu ben ik een dag of 10 overtijd. heb 13 mei een avond en de dag nadien want ongi-krampjes/steekjes gehad dus ik dacht misschien mijn eisprong. nu begin ik sinds eergisteren gevoelige borsten te krijgen en af en toe een vlaag van misselijkheid,nog niet erg,maar wel af en toe aanwezig,dus wanneer zou ik opnieuw testen ? ben natuurlijk bang voor de teleurstelling.
hoi ik neem aan dat je 13 juni je eisprong heb gevoeld?? Dan zou je als je uitgaat van "normale"cyclus er 14 dagen bij optellen en dan heb je vandaag je nod. Je kunt het proberen dan vandaag maar persoonlijk zou ik wachten tot het weekend sucses
Topic is dubbel. Helaas is dit niet toegestaan. Aangezien je bij de verloskundige ook al antwoord heb gehad sluit ik deze.