@chickie Wij redden het financieel denk ik ook niet met twee... maar ook geen plaats voor.. willlen wel heel graag verhuizen maar hier in amsterdam is dat heel moeilijk.. kopen is voor ons geen optie, huren komen we in vrij sector terecht. moet nog wel kunnen leven elke maand. Op dit moment zijn wij wachtende op mij eerste ongi.. dat kan ook nog een tijdje gaan duren. dus eerst dat maar allemaal afwachten en dan nog maar is zwanger zien te worden..
Leuk om te lezen! Hier ook twijfels! We waren er na twee jongens klaar mee. Gezond, we hebben het leuk, redden het financieel, ze hebben allebei een eigen kamer. Babyspullen weg gedaan... Begin deze maand had ik heel sterk het gevoel zwanger te zijn. Slik de pil, maar was er één vergeten. Ik weet inmiddels dat ik niet zwanger ben en ga nu wachten tot ik ongesteld wordt, zodat ik weer met de pil kan beginnen. Of toch niet? Het heeft me enorm aan het denken gezet. Het idee van zwanger zijn voelde zo ontzettend goed, aan de andere kant is het goed zoals het nu is. M'n man vond het stiekem ook wel leuk als het zo zou zijn. Maar nu het niet zo is, heeft hij ook wel zoiets, het is goed zoals het nu is. Maar toch twijfel ik nog....Binnenkort maar even bespreekbaar maken met hem. We willen sowieso verhuizen, maar in ons huidige huis kunnen we wel een plekje creeeren voor een derde. Maar nog niet nu hoor, dan wil ik nog een halfjaartje wachten, dat is de jongste bijna 3. Eerst maar een kijken of mijn man het er mee eens is. Misschien begin ik niet met de pil, om zo een halfjaar m'n cyclus bij te gaan houden.... Twijfels....twijfels....twijfels! En prissie, jammer dat mensen zo snel hun oordeel klaar hebben! Hoop dat je snel ongesteld wordt, zodat je er voor kunt gaan!
Hier ook een twijfel geweest bij mijn man.....ik had soms die twijfel maar nu weten we het zeker er komt hopelijk een derde kindje bij. Maar dan is het ook goed geweest !
Leuk he..dit forum... ik zit er nu dus echt de heeeeeele dag aan te denken.. wel - niet - wel - niet - wel - niet - ...Had vannacht gedroomd dat het zover was, en dat er geen plek was in huis en we een stapelbed van 3 hoog hadden gebouwd. Pff..nou, zó erg is het nu ook weer niet in de praktijk: Onze kindjes hebben nu beide een eigen kamer, en eigenlijk is er nog een zolder 'over'...dwz, als mijn man zijn 'zooi' er een keer zou opruimen