Goedemorgen, Wij proberen al sinds jan. 2011 zwanger te worden, maar tot nu toe is het niet gelukt, afgezien van een bbz. Aankomende donderdag moet ik officieel weer ongesteld worden. Nu heb ik al maanden (sinds mijn bbz operatie van juni 2011) last van bruine afscheiding. Dit begint altijd een paar dagen na mijn eisprong. De laatste 2 maanden is het best erg (alleen tijdens luteale fase), het bruine is bijna de hele dag. Het zijn geen grote klodders maar een inlegkruisje is geen overbodige luxe. Vorige maand verloor ik een paar dagen voor nod een paar flinke druppels bloed en dat verdween ook weer ineens. Afgelopen week weer precies hetzelfde en gisteravond weer in combinatie met lichte buikkrampen. Daarnaast heb ik tijdens de sex ook last van wat licht bloedverlies. Ik maak me gewoon zorgen dat er iets niet in orde is waardoor er geen innesteling kan plaatsvinden... Ik hoop eigenlijk dat iemand mij kan vertellen dat ik me druk maak om niets... Ik heb een regelmatige cyclus van 26/27 dagen en heb gewoon een eisprong (eerder gecheckt via temperaturen en ovulatietesten). Liefs Miranda
Hoi, Ik kan begrijpen dat je je zorgen maakt. Bloedverlies door sex kan eigenlijk geen kwaad. Maar kan je niet vertellen hoe het komt dat je continue wat oud bloed verliest. Ik vind dit toch meer een vraag om bij een gynaecoloog neer te leggen. Zeker aangezien je nu al weer een jaar probeert zwanger te worden en je weet wanneer je ovuleert. Groeten Evelien