Hallo allemaal, Hier lig ik dan weer klaarwakker. Deze keer iets eerder als "normaal" vandaag was het 04.00. Wat is dat toch elke keer. Sinds een paar weken wordt ik standaard tussen 04.00 en 05.00 wakker. Dan ben ik zeg maar uitgeslapen. Ik ga rond normale tijden naar bed, tussen 21.00 en 23.00 lig ik al te slapen maat dat deed ik voor de zwangerschap ook al en toen werd ik niet zo vroeg wakker. Het is niet dat ik moet plassen of iets dergelijks waardoor ik uit bed moet en verder niet meer kan slapen. En juist nu zou ik heerlijk kunnen slapen..het is weekend het is regent al de hele nacht en hoor de druppels lekker tegen mn ramen tikken. Maar nope ik lig klaar wakker in mn bedje.
Heel herkenbaar helaas. Na deze week 60 uur gewerkt te hebben kon ik vandaag uitslapen tot 6 uur. Anders ben ik ook rond 4-5 uur wakker. Bij mij is het al een aantal maanden aan de gang en heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden
Herkenbaar.... ik ben vanaf 8 weken ook iedere ochtend heel vroeg wakker! En kom dan (meestal) ook niet meer in dlsap...terwijl ik me noet perse uitgeslapen voel..
Dit heb ik ook heel veel gehad ! Zelfs nog tot ik moest bevallen ! Hoop voor je dat het wel beter wordt.
Ik heb dit bij de eerste zwangerschap gehad. Tussen week 20-30 sliep in wel wat beter. Na de bevalling sliep in opeens weer heel diep. Maar ja dan komt het snachts wakker worden op andere manier terug .
Heel herkenbaar. Zo gaat het bij mij al maanden. Heel vroeg wakker wisselend tussen 4 en 6 uur. Maar ik voel me uitgeslapen maar ook doodmoe.
Dit heb ik ook elke zwangerschap gehad, dat zal nu ook wel weer komen. Voor mij is het alleen maar een voordeel, heb moeite met vroeg opstaan namelijk
Raar jo! Ik voel me dan ook helemaal niet moe. Ja pas later in de middag dat ik dan even ga liggen. Ach het heeft zo zn voordelen.. Ze mogen elke ochtend genieten van een uitgebreid ontbijt. Het is nu net 11.00 en mn huishouden is al gedaan, avondeten is al klaar ( ja echt erg) straks wat lekker fruit halen en samen worstenbroodjes maken en later een bord spel spelen en knutselen. Het wordt een thuis blijf dagje vandaag want het weer is verschrikkelijk hier. Sinds gisteravond tot nu niet gestopt met regenen
Pff hier ook, 6 uur wakker en dan niet meer kunnen slapen. Voordat ik savonds slaap ben ik ook even verder. Soms nachten van 5 uur, vind ik best heftig. Ik heb helaas geen energie over. Ga vanmiddag dus maar ff een siesta houden.
Heel herkenbaar! Ik ga laat op bed (rond 23:30) en ik doe geen middag dutje. Ik slaap vaak tot 05:00 en dan ben ik meestal een uurtje wakker en dan slaap ik door tot 09:00.
Super herkenbaar, al een maand of 3 last van. Plassen, heuppijn, draaien etc.. Heel vervelend! Sinds mijn verlof kan ik het wel iets beter verdragen, kan mn tijd overdag zelf indelen. Overdag slapen is niet nodig, geef me er maar aan over dat mn nachten rommelig zijn. Druk maken werkt alleen maar averechts. Wist je trouwens dat de gebroken nachten tijdens je zwangerschap je ook voorbereiden op de komst van je kindje? Dat is schijnbaar de reden waarom mannen vaak slechter tegen de gebroken nachten kunnen dan wij diehard vrouwen (aldus mn zus, kraamverzorgende geweest)
Oh zo herkenbaar! Ik ga vrij laat naar bed, en ben supervroeg wakker. Uitslapen? Oh hell no! Hoop dat t wat beter gaat worden want hierdoor slaap ik overdag veel