Vorige maand helaas miskraam gehad. Nu heb ik gisteren deze test gedaan, binnen 5 min echt een heel vaag Tuur lijntje, test weggelegd en paar uur later zag die er zo uit. Ik weet dat ik hem als negatief moet beschouwen, maar het is echt een duidelijke indroogstreep, iemand ervaring mee?
Hij is namelijk wel heel erg roze vindt ik! Wanneer is je NOD? Ik zou morgen of overmorgen nog een testje wagen en deze nu voor negatief zien omdat hij pas zo zichtbaar was dus na afleestijd, Hoorde laatst nog een verhaal hier ergens op het forum voorbij komen dat zelfs een indroger zo roze kan worden.
ik heb inderdaad ook gelezen tot deze testen indrogers geven. En beschouw hem zeker als negatief omdat het buiten afleestijd pas zo duidelijk is geworden. Zelf vind ik hem ook erg roze maar schijnbaar komt dat vaker voor. mijn nod is over 3 dagen pas.
Als je een tuurstreepje in de verte zag binnen afleestijd dan zou je toch morgen of overmorgen iets duidelijkers moeten zien!
Omdat je een paar uur later hebt gekeken, zou ik 't als negatief beschouwen.. Even een nieuwe doen misschien dat het je nu duidelijkheid kan geven..
Kruidvat testen drogen donkerder op, dus het kan heel goed dat je een tuurlijntje had wat later donkerder is opgedroogd. Ik zou vandaag nog een test doen, als je hier hetzelfde hebt kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Misschien eens een foto maken binnen afleestijd? Ik ben een goede tuurder.
Haai, heb laats hier ook een bericht gelezen. Die had ook positieve test en de maand ervoor mk en daar zat nog een klein beetje hsg in urine en had daarom positief. Zou morgen nog een keer proberen.
Zou ook nog rest hcg kunnen zijn van de miskraam.. weet niet hoever je was. Kan best lang blijven zitten nog wel..