Mijn zoontje is een buikslaper. Nu plast hij regelmatig over de rand bij de buik heen. Nu is ons al eens aangeraden om een maatje groter te nemen. Meestal werkt de baby dry 5 prima, maar de laatste tijd doe ik er vaak nog een active fit 4,5 onder. 'S morgens is de baby dry 5 als buitenste laag nog droog. Het lijkt wel of de active fit beter houdt? Hebben jullie hier ervaringen mee? Het wordt zo'n dure bedoeling zo, maar dat doorlekken is ook zo zielig.
Hier nooit iets anders gebruikt dan active fit. Nooit doorgelekt (afkloppen). Ik koop ze alleen tijdens aanbiedingsweken en sla dan voor een paar weken in. Dan valt het wel mee met de prijs. Wij gebruiken snachts maatje 5, meestal poept hij bij het wakkerworden in zijn volke plasluier en dat gaat ook goed.
Allebei geprobeerd, helpen allemaal niet. Nu een kraamverband door midden geknipt en in de breedte tegen de voorkant van z'n luier geplakt. Elke ochtend een kurkdroog ventje!
Ik gebruik alleen nog maar active fit! Baby dry vond ik 2x niks. Met active fit nog geen problemen gehad .
Wisselende ervaringen zo te lezen.. Mijn zoontje heeft 's nachts Baby Dry aan. Wel een maatje groter dan de Active Fit die hij overdag draagt.
Hier altijd babydry, overdag maat 4. Voor de nacht maat 5. Je zou ook de luier kunnen omdraaien (achterkant aan de voorkant) dat werkt ook heel goed!