Luiers 's buikslaper nachts Baby dry of active fit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door daka80, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daka80

daka80 Nieuw lid

29 mrt 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is een buikslaper. Nu plast hij regelmatig over de rand bij de buik heen. Nu is ons al eens aangeraden om een maatje groter te nemen. Meestal werkt de baby dry 5 prima, maar de laatste tijd doe ik er vaak nog een active fit 4,5 onder. 'S morgens is de baby dry 5 als buitenste laag nog droog. Het lijkt wel of de active fit beter houdt? Hebben jullie hier ervaringen mee? Het wordt zo'n dure bedoeling zo, maar dat doorlekken is ook zo zielig.

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier nooit iets anders gebruikt dan active fit. Nooit doorgelekt (afkloppen). Ik koop ze alleen tijdens aanbiedingsweken en sla dan voor een paar weken in. Dan valt het wel mee met de prijs. Wij gebruiken snachts maatje 5, meestal poept hij bij het wakkerworden in zijn volke plasluier en dat gaat ook goed.

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Easy up!

4. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Hier ook active fit voor de nacht, enige waar hij droog in blijft

5. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Allebei geprobeerd, helpen allemaal niet. Nu een kraamverband door midden geknipt en in de breedte tegen de voorkant van z'n luier geplakt. Elke ochtend een kurkdroog ventje!

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Bij onze buikslapers werkten luiers van pampers niet. Kruidvat of Aldi luiers wel.

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik gebruik alleen nog maar active fit! Baby dry vond ik 2x niks. Met active fit nog geen problemen gehad :).

8. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wisselende ervaringen zo te lezen..
    Mijn zoontje heeft 's nachts Baby Dry aan. Wel een maatje groter dan de Active Fit die hij overdag draagt.

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hier altijd babydry, overdag maat 4. Voor de nacht maat 5. Je zou ook de luier kunnen omdraaien (achterkant aan de voorkant) dat werkt ook heel goed!

Deel Deze Pagina