Twijfel...Wanneer box wegdoen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Uuz, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Bij de oudste 2 volgens mij rond de 9 a 10 maanden.

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hier de box weg gedaan vorige week. Bij mij zat ze er echt nooit meer in, van vriend af en toe. Ze vond het al lang niet leuk meer om beperkt te kunnen bewegen.

Nu is de plaats van haar box een speelhoek geworden, vind ze heel erg leuk!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

toen de jongste ong 2 was hebben we hem opgeruimd.

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Onze dochter begon met 7 maanden te kruipen en wenste niet meer opgesloten te worden in de box :) Bij haar 1e verjaardag hebben we em definitief opgeruimd, een maand later begon ze te lopen, haha!

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Als ik niet zwanger had geweest hadden wij hem nu ongeveer wel naar zolder verhuist. DL zit er namelijk echt nooit meer in, maar over 6 weekjes verwachten we nog een kleine spruit, dus het heeft voor ons weinig zin om hem nu op te ruimen.

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Box hier sinds een weekje weg. Meneer kruipt en wil echt de box niet meer in.

Word een enkeltje marktplaats vrees ik :D

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon heeft tot 18maanden nog regelmatig ij de box gezeten (zeker elke dag ongevee 2uur achter elkaar en soms 2x per dag). Hij had echt even een plekje nodig zo nu en dan waar hij rustig kon spelen zonder afgeleid te worden en dus de hele kame door ging. Zelfs toen onze dochter met 6/7/8maanden ondenemend ging worden, ging hij me zn auto's in de box zitten (want dan kon milou er niet bij en kan ik rustig spelen) hahahah hij was toen al ruim 2,5 geweest.

dochter daarentegen is een heel ander kind en die had het wat minder op de box. Die moest en zou op de grond toen ze eenmaal kon kruipen. Zij heeft dus veel korter in de box gezeten dan zoon. Ik denk dat ze met een maand of 9 echt klaar was met dat ding en je kon haar toen ook niet meer afleiden met speelgoed enz enz.

het ligt dus echt aan je kleintje ....

8. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn oudste hadden we de box al ruim voor de 1e verjaardag weg, maar bij mijn jongste (15 mnd) ben ik het voorlopig nog niet van plan. Juist omdat er een oudere broer rondloopt die soms met zijn vriendjes ruig kan spelen (dan zit mijn dochter dus veilig in de box) of juist als de oudste met kleine onderdelen aan het spelen is. Dus vooral om de twee kinderen bij elkaar weg te houden :)

9. Peetiescheetie

Peetiescheetie Actief lid

14 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nichtje heeft de eerste paar weken vaak in de box geslapen. Daarna was het maanden lang protesteren als mama haar er even in zette. Maar nu sinds kort (ze is 10 mnd) speelt ze er veel in en vindt ze het geen probleem :)

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Bij mijn oudste hebben we de box met 11 mnd weggedaan, maar mijn jongste is een heel ander kindje die in 3 tellen het hele huis afbreekt als je even niet oplet. Dus ik heb de box echt nodig als ik even naar de wc moet of iets anders wat echt moet. Nee hij vindt het niet leuk in de box, maar ik moet toch echt afentoe naar de wc ;)

11. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Onze zoon is 7 maanden, maar ik zit dat ding ook weg te kijken (zo'n opstakel), marja hij speelt er nog graag in. ik denk dat rond de 1e verjaardag de box weg doen, heel normaal is!

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier gaat het net zo! dochter is ruim 1,5 jaar. Soms wil ze uit zichzelf even in de box, nou prima!.
    Maar ik ben wel aan het leren dat ze ook uit de box mag blijven als ik smorgens aan het stofzuigen ben enzo. Op een dag moet je toch zonder kunnen. Kinderen zullen op elke leeftijd ondeugden uit halen of in de weg lopen als je bezig bent, maar je kan ze moeilijk tot hun 12e in een box zetten:D We zien wel wanneer we hem weghalen, maar ook ik ben 'm zat, zeker omdat we al zo'n kleine woonkamer hebben!

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    zou ik niet doen, krijg je spijt van als ie kan lopen...dan is een box op sommige moment nog heel erg handig hoor!;)

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Hier is hij weg, ze is 13 maanden, heerlijk!
    Waarom met lopen handig? Of ze nou kruipend of lopend voortbeweegt, maakt dat uit?

15. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Lekker wegdoen!

16. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja dat is ook zo, met stofzuigen kruipt hij ook regelmatig rond en dat vind ik helemaal niet zo erg.
    Maar als ik met de vaatwasser bezig ben, klimt hij ongeveer in de vaatwasser en trekt alles eruit, inclusief bestekmandje enz :p

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier is ie bij de oudste met anderhalf weggegaan,bij de middelste met 1 jaar en nu staat hij nog maar niet lang meer denk ;)

18. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    LOL gewoon wegdoen:)
    Als je kindje er al nooit inzit, waarom bewaren? Hoe ouder ze worden, hoe minder graag ze in de box willen (is mijn ervaring tenminste). Hem hem rond 1 jaar weggedaan, en nooit gemist.

Deel Deze Pagina