Steken rondom eierstokken, wie herkend dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me80, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me80

Me80 Lid

2 dec 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Al een paar weken heb ik last van steken rondom mn eierstokken en baarmoeder en dat trekt door in mn onderrug en soms zelf in mn benen. Het is elke dag en dan regelmatig. Ik ben al bij de huisarts geweest en die heeft een inwendig onderzoek gedaan maar zag zo niks geks. Dat is nu 3 weken geleden maar de klachten blijven aanhouden en heb vandaag een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Ik ben benieuwd of iemand zich hierin herkend.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik had dat tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen als de eicellen aan het groeien waren.
    Zou het verder ook niet weten..

3. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik heb het ook vaak. Eerst 1,5 tot 2 weken lang "ei-groeipijn", daarna als mijn ei gesprongen is steken tot aan mijn nod, maar als ik er goed op let voel ik dat die steekjes net iets anders zijn dan voor mijn eisprong. Heb me ook al meer dan eens afgevraagd of het normaal is, maar t zal er wel bij horen :)

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Weet je heel zeker dat het je eierstokken zijn en niet je darmen bv? Ligt allemaal erg dicht bij elkaar!

5. Me80

Me80 Lid

2 dec 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat weet ik heel zeker! Zeker weten niet last van mijn darmen. Nee het is echt helemaal in mn onderbuik, lager kan niet.

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ok.. Als je t echt zeker weet! Ik heb ook wel eens last van mijn darmen helemaal in mn onderbuik namelijk;) misschien heb je een cyste? Heb je wel eens een inwendige echo gehad?

7. Me80

Me80 Lid

2 dec 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb in 2006 een inwendige echo gehad en zal er denk ik volgende week eentje krijgen dus ben benieuwd..

8. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi Me80

Ik herken een deel van je klachten. Heb nu al een paar maanden steken links onder, altijd dezelfde plek. Voor en na mn eisprong, rondom menstruatie. Dus bijna altijd. Soms is het paar dagen weg, dan is het er weer.
    Ik heb bij gyn een inwendige echo gehad, zag er allemaal prima uit. Heb ook soa test en uitstrijkje gehad (dacht doe maar meteen alles) alles was ok.
    Ik twijfel of ik nog een keer naar gyn zal gaan. Voelt gewoon zo raar..
    Ik las ergens dat cystes of endomentriose niet altijd te zien is bij echo en je dan kijkoperatie nodig hebt.. dat houd mij een beetje tegen.

Misschien is dat gebied bij sommigen gewoon extra gevoelig..
    Maar een bezoekje aan gyn kan nooit kwaad.
    Hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden? Ik zo'n 8 rondes

Groetjes!

9. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik had het ook, vlg huisarts doordat wegens Pcos mijn eierstokken vergroot en zwaarder waren en zodoende meer druk erop stond. Gemene pijn was dat

Deel Deze Pagina