hoe te herkennen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door wendy2010, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo..
    ik heb een vraag die ik zelf moeilijk vind om te stellen.. maar ik doe het toch..

stel dat je, zonder lichamelijke kenmerken, op een avond ' iets' op je toiletpapiertje ziet? hoe groot is het dan?
    er zat gisteren nl iets bij mij op en dat waren een paar donkere puntjes (nog kleiner dan een sesamzaadje) en een heeeeeel licht bruin slijm maar het geheel was hooguit 1 x 1 cm .. zou dat iets met een mk te maken kunnen hebben!?

hoop het niet natuurlijk maar als het zo is dan wil ik het wel weten..

de misselijkheid van zwangerschap en gevoelige borsten had ik tot nu toe 'sochtends niet veel, nu ook niet veel, maar het is er wel

graag jullie mening

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    het klinkt niet als een miskraam, oud bloed kan je hebben doordat er n vaatje is gesprongen door het hoesten of niezen.
    Als je geen helder rood bloedverlies heb die gelijk of 1 dag later gepaart gaan met krampen(bij mij leken het wel weeen) dan hoef je je niet ongerust te maken, ik weet het het is niet makkelijk,maar zolang je geen helder rood bloed heb is het niet ernstig...

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ok dank je wel..
    dat is gelijk al een hele geruststelling..

(nu maar hopen dat dat rode ook niet meer komt)

dank je!

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik hoop het ook niet voor je, je hoort vaker en vooral in het begin dat er dames zijn die wat oud bloed verliezen, elke zwangerschap is ook anders, bij me dochter had ik dat niet en bij me zoon heb ik wel een bloeding gehad van helder rood bloed verlies(de arts vermoede dat ik zwanger was van een 2 ling omdat de huisarts na inwendig onderzoek al heel vroeg wist te vertellen ik zwanger was , en dat terwijl ik 1,5 week later pas positief teste)

Maar probeer ontspannen te blijven hoe moeilijk dat ook is, ik hoop dat het iets eenmaligs is bij je.

5. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk zelfs dat het nog een beetje oud bloed is..:) zolang het idd niet helderrood wordt en krampenhoef je je geen zorgen te maken:)

Deel Deze Pagina