zwanger, medicatie, onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door finallyzwanger, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

4 jan 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden.

ik ben na 5 jaar behandelingen(mm) gevolgd door scheiding en 2 burn outs plots ineens zwanger van mn nieuwe vriend. ONWERKELIJK!!
    Ben nu 6 weken zwanger ongeveer.

Heel raar om dan ineens een positieve test te hebben.. na die ene nog 2 gedaan hahaha was in shock! was ook al een dikke week overtijd bleek. de dag ervoor nog bij HA geweest ivm lange cyclus.. dat had dus een andere reden.

Nu gebruik ik nog wel cymbalta(ad) en wat anders voor het slapen gaan. Met de arts overlegd en ben nu de cymbalta aan het afbouwen. das voor mn gevoel toch beter. was geen noodzaak volgens arts.

Nu toch wel wat duizelig en raar gevoel in mn lijf hoofd.

Heb VK gebeld en mag over 2 weken voor een eerste echo. zoo spannend. de angst en onzekerheid is best groot. na dat ik gedacht had niet zwanger te kunnen raken.

Zwanger, afbouwen meds, onzekerheden, krampen in onderbuik..

Vriendlief is er enorm nuchter over en zegt het komt zoals het komt. Komt vast allemaal goed schatje...

Tjah. nu toch de behoefte om mn verhaal te doen aangezien vriendlief dit niet ervaart.

En mezelf niet gek laten maken door vele te gaan lezen wat er mis kan gaan...;)

Deel Deze Pagina