Zomer, warm en water.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snowy82, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Mijn baby is nu 5 maanden en het is 26 graden nu en in het midden van de zomer zal hij 6 maanden zijn. Kan hij dan al in een badje in de schaduw (laag water, terwijl ik hem vasthou/steun)? Hoeft niet persee een badje te zijn wat opgeblazen word, hebben ook een extra badje over.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik deed dan altijd wat lauwwarm water en dat was heerlijk :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

#3 sydneys, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2013
    hoe durf je! hoe durf jij hier een topic te openen waarin je zegt dat het *%#* 26graden is bij jullie???
    hier 10 graden, zwembad hebben we wel bijna maar dat heeft het hele land hier :p

ik weet niet of je daar badzitjes kan kopen? die wat je ook in badje doet dan hoef je hem niet te ondersteunen, wel er bij blijven natuurlijk:p

met 26graden kan hij wel in badje volgens mij maar het water niet te koud, beter iets te warm (37gr) en ik vermoed zeker niet beneden de 30graden maar je kent je kindje het beste, na een dag of 2 zal het zich wel uitwijzen hoe warm de temperatuur moet ziin voor je kindje

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

of zoiets

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

En dan zeggen ze altijd dat Scandinavie kouder is dan hier idd.... :D

Wij hebben beide badzitjes. Die bovenste gebruik ik nog in het babybadje, die andere voor in het grote bad, (nog even niet, maar de oudste zat daar in het grote bad ook altijd in, toen ze kon zitten en het babybadje te klein werd). Ideale dingen :)

6. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik ben nu aan het huilen, 26 graden?????? Ik zou zelf ook dat badje induiken. Geniet ervan!

7. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Is al een paar dagen 20+, gisteren ook al 26 en vandaag was het zelf 27,5 in de zon. Woon midden in Zweden, dus niet helemaal zuid zelfs :)

Ik heb een zitbad gezien en ga die eigenlijk morgen halen, hij vind het echt te warm nu.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij deden onze dochter altijd in een laagje water in een afwasteiltje. En inderdaad het water lauwwarm. Ik denk alleen wel dat ze iets ouder was (7/8 mnd) ze kon al zelf zitten.

(Jaloers op jullie mooie weer)

Deel Deze Pagina