Cd 14 alleen maar kleine eitjes te zien en bms 5,9 mm, daarom Vorige week op cd 21 bloed laten prikken progesteron 2,7 wat dus niks voorsteld. Geen ei aldus de Ferteliteitsarts , dat is mooi !&%}.......geen eisprong en een cyste van 5x5 cm die er nog steeds zit. Maar net dacht ik dat mijn menstruatie door kwam (cd 27) dus vlug naar de wc maar in plaats van bloed, vond ik een grote kwab rekbaar slijm, uit nieuwschierigheid ben ik de boel ff verder gaan onderzoeken er zat nog veel meer rekbaar slijm. Grootste gedeelte glazig, af en toe wat troebel. Ik zou bijna denken dat ik een eisprong heb of krijg, maar kan dat op cd 27 ? En met nog geen week geleden een progesteronwaarde van 2,7 ? Zoveel super rekbaar slijm heb ik in weken niet gezien.
Ben trouwens vorige week gestopt met temperaturen omdat ik er van uit ging, na de woorden van de arts en uitslag vh bloed dat ik deze ronde geen eisprong heb( gehad ) deze ronde
Omdat ik gister rekbaar slijm had een ovulatietest gedaan net, kan ik er nu van uit gaan dat ik geen ovulatie heb gehad??? Normaal heb ik met deze testen pennen streepjes. Deze is wel even dik alleen niet donker genoeg
De fertiliteitarts zei dat ik mocht terug komen rond cd 30-35 als mijn menstruatie er niet is of wel is. Van de gyn mag ik pas komen bij een menstruatie . Lekker frustrerend. Weet dus niet wat ik nu moet. Feit blijft dat op de laatste echo de cyste 5x5 cm er nog zat, en ik op cd 21 nog geen eisprong had of die misschien wel niet meer heb. De test is niet positief , verre van, dat weet ik. Maar omdat ik gister ineens zoveel rekbaar slijm had vroeg ik me af of me ei misschien gister is geweest . Was ook ineens heeeeel veel rekbaar slijm. Toen ik een paar uur daarna ging kijken was t weg.