Tepeluitvloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Saren, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar ik ben al meer dan een jaar gestopt met bv en nu heb ik al een paar keer weer gehad dat er melk uit mijn tepels komt. De eerste keer schrok ik hier wel van en heb de HA gebeld. Inmiddels ben ik geprikt op prolactine maar dit was allemaal goed. Als ik klachten blijf houden in combinatie met pijnlijke borsten dan moet ik weer op spreekuur komen. Maar weet u misschien hoe dit komt/kan? Ik had toen ik bv gaf wel behoorlijk veel melk en heb een halfjaar gegeven.

Met vriendelijke groet,
    Saren

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Kan het zijn dat je medicijnen hebt gebruikt die dit oproepen? Of dat er enige vorm van tepelstimulatie plaats heeft gevonden? Sommige vrouwen "checken" nog wel eens in de douche of er nog iets komt, wanneer dat gebeurt en je bent bijvoorbeeld naar de sauna of anderszins warme of ontspannen situatie kan het voorkomen. Wanneer het niet blijvend is (spontaan) en je hebt verder geen klachten lijkt het mij geen probleem.

Groetjes!

Deel Deze Pagina