kadootje voor 'bruidegom' op kleuterbruiloft

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Athina, Oct 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

even wat uitleg vooraf :p . Mijn dochter roept al maanden dat ze 'morgen' gaat trouwen. Ze ziet het al helemaal voor zich. Dus tja, we leven nú, dus we m'n man en ik willen haar kinderdroom toch wel vervullen hihi. A.s zaterdag wordt ze 4 en op die dag gaat ze dus 'trouwen' . Haar vriendje van school zag het niet zitten- ander vriendje kon niet op de verjaardag- maar haar neefje van bijna 3,5 zei wel 'ja' :D -ze kreeg een heel schattig ingesproken berichtje via de whats app :) .

Maar oke. Haar beeld van trouwen is: Mooie jurk, jongen in een 'prinsenpak' (net als papa op zijn trouwfoto) en dan samen dansen.
    Ik vond nog ergens papieren rozenblaadjes, een jurk is geregeld ;) , alleen leek het me wel leuk om dan nog iets aan de bruidegom te geven.. Als aandenken (ook voor mama). Maar wat? Voor een meisje is het gemakkelijk natuurlijk - klein kindersieraadje is zo gevonden. Maar wat is leuk voor een jongetje, wat ook nog een beetje blijvend is.

Ik twijfel over een leesboekje Trouw Je Met Mij? online kopen | Lobbes.nl

maar ik weet het nog niet helemaal, iemand nog andere ideeen?

Voor een jongetje dat de droom van mijn dochter in vervulling laat gaan ;)

2. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Wat LEUK!!

Dat boekje kun je niet bestellen zie ik.....maar goed, dat is wel een heel leuk idee.

Ik zou hoe dan ook een 'trouwfoto' kado doen, aan bruid en bruidegom natuurlijk :)
    Op de dag zelf een 'bruidstaart' waar bovenop van die poppetjes staan? Dan kan hij de bruidegom meenemen :)
    Het is bij ons in de familie gebruikelijk om een zilveren taartschep te krijgen, gegraveerd met de namen en datum. Wellicht kun je voor hem een mooie spaarpot of zo laten graveren? Een setje wat bij elkaar past, zodat ze ieder 'een kant' krijgen?

Ik zal eens googlen of ik kan vinden wat ik bedoel...want het omschrijven blijkt heel moeilijk :D

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    thx voor het meedenken in elk geval vast :) . Een bruidsstelletje is wel érg leuk inderdaad... Daar kan ik dan ook nog een kaartje aan doen namens mijn dochter, 'dankjewel dat je mijn bruidegom wilde zijn' :D . Ik ga gelijk eens kijken of ik wat betaalbaars kan vinden in de buurt...

hmm geen losse, maar deze is wel schattig en ook wat kinderlijk: Topper Bruidspaar met Ring 5,5 cm - Taartshoppie denk dat ik daar maar 2 setjes van ga halen...

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Misschien als echte ringen van die lollypop ringen van vroeger?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een leuke creatieve mama ben jij! Heel veel plezier!

6. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    O men, dat is toch te schattig <3 <3 <3

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ahh schattig!

Misschien van die badeendjes bruidegom en bruid ipv poppetjes?

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

slim! Ook leuk :) !

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wat leuk en lief dat jullie meegaan in de fantasie van jullie dochter!!

Hebben ze in zo'n oud vergeten snoep winkeltje niet van die ringen met zo'n lollie erop?

Snoepketting voor jullie dochter en een snoephorloge voor de bruidegom is misschien ook wel leuk.

Missch kun je zo'n leuke hoge hoed ergens halen voor weinig?

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Cute :)

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik ga van de week nog even in de kringloopwinkel kijken :) .

Share This Page