Hallo Allemaal! Ik heb afgelopen maandag 13-6-2011 mijn eerste poging IUI gehad, en nu heb ik een krampachtig gevoel in mijn onderbuik/rug....weet iemand of dit normaal kan zijn of dat ik me zorgen moet gaan maken? Heb deze week wel van vanalles last gehad, gevoelige borsten, en superemotioneel begin van de week. Voor mij word dit mijn 3de kind, heb er al 2 uit een vorige relatie en wil dus met mijn huidige partner het nog een keer proberen! Aanleiding voor een IUI was trouwens een operatie in 2006 aan mijn baarmoederhals.... Groetjes Susanne
Goh, geen idee... Maar wel heel cool dat je nog een 3e kindje wil! Heel veel succes met het wachten, en ik hoop dat het raak is meid!! Hopelijk kan iemand anders wel antwoord geven op je vraag....
Hoi! Dank je wel, ik hoop het ook! Weet ook niet of het vaak lukt de eerste keer met IUI of dat er meestal toch meerdere keren voor nodig zijn? M'n krampen voelen in ieder geval aan als een soort van ongesteldheidsgevoel, maar dat kan nog niet, zou veel te vroeg zijn...
Een vriendin van mij is ook bezig met iui en elke keer na een inseminatie heeft ze ook last van een soort ongesteldheidskrampen en zere borsten. Zij spuit behoorlijk veel medicijnen en volgens haar liggen daar de klachten aan. Hoop dat het raak is bij je!
ik had juist met de clomid en pregnyl geen zere borsten, pas nu 7 dagen later en nog steeds af en toe dat ongi gevoel....nog 1 week wachten !
Pfff. symptomen.. ik kan er niks mee.. het is gewoon een kwestie van afwachten denk ik.. zeker omdat de hormonen van de behandeling nog parten kunnen spelen en je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik duim voor je dat het de eerste iui raak is meid!
Dank jullie wel allemaal! Momenteel is het krampachtige en ongi gevoel weg eigenlijk....alleen nog uiterst gevoelige borsten! Nog een kleine week wachten en duimen! Hoop en duim voor jullie allemaal dat het goed mag gaan!!!
Het kan door de inseminatie komen, door de eisprong of door hormonen als je die hebt gebruikt. Dus het zegt nog niks, helaas. En je hoeft je ook geen zorgen te maken, buikpijn en steekjes zijn normaal als je met IUI bezig bent. Succes!
Hi Susanne Ik weet precies wat je voelt. ik heb het hetzelfde. ik heb afgelopen maandag mijn eerste IUI gehad. Ik hoefde maar 1 keer pregnyl te spuiten, maar door die hormonen houden je lichaam voor de gek hoor. en je voelt van alles Maar ik duim voor je meid, We zitten samen op het wachtbankje
Hoi Vanny, Thanks...ben idd ook behoorlijk van de leg geweest van de Pregnyl. Ik heb het ook maar 1 keer hoeven te spuiten gelukkig! Nog een paar dagen hier en dan bloed prikken...mits die rode duivel nog niet om het hoekje is komen kijken natuurlijk! Vandaag toch al stiekem een test gedaan...negatief...dus moet het maar afwachten....
Symtomen praat me er niet van! geloof daar niet meer in. Meis ik hoop voor je dat het raak is. Hormonen spuiten doen ook veel met je lijf. Succes met zwanger worden. En mis heb je iets aan het deel vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar staat meer over de medische malle mollen.