Hallo allemaal Ik heb een vraagje en zit echt met mn handen in mn haar wat ik nu moet doen. Hier komt mn verhaal.. Ik ben in december gestopt met de pil met een cyclus van 28 dagen had ik wel netjes mn onttrekkings bloeding. daarna was ik een week te laat met ongesteld worden en nu ben ik 1 dag overtijd maar hebben niet veel geklust. Nu wil ik echt ontzettend graag zwanger worden maar ik zit in dubio ik heb ook een tattoo afspraak gemaakt op 17 april maar dat zal in 2 sessies gedaan moeten worden dus het is afwachten wanneer hij afgemaakt kan worden. Nu begin ik dus hevig te twijfelen van zal ik nu die tattoo doorzetten of toch echt eerst voor een kindje gaan. Ik heb al een dochtertje van bijna 2 en ik wil eigenlijk niet een te grote leeftijdsverschil (al heb je het niet helemaal voor het zeggen) Wat zouden jullie doen?
Mag je geen tattoo laten zetten als je zwanger bent? Je zou er voor kunnen kiezen om dan die tattoo snel te gaan laten zetten en dan daarna te gaan proberen een kind te krijgen.
het is niet aan te raden omdat de genezing tijdens de zwangerschap slechter gaat maar als ze hem inderdaad nog even snel laat zetten.... ik zou er niet vanuit gaan dat je gelijk zwanger bent.
Hoi meid, als ik je goed begrijp in een ander bericht, ben je net gestopt met de pil. HIerdoor kan het heel goed dat je cyclus langer is, omdat de hormonen nog uit je lichaam moeten...
Meid, bij mij is er 2 weken geleden ook een tattoo gezet, deze moet ook in twee misschien wel drie keer! Ik laat het ook gewoon doen, mede doordat mijn vriend tattoeërd is het ook makkelijker, maar dat terzijde! Zoals andere dames al zeggen: Je weet niet hoelang het duurt voordat je zwanger bent. Ik zou niet alles gooien op zwangerschap, dan kun je alle lekkere/leuke dingen wel schrappen. En dat terwijl het misschien wel een half jaar kan duren?! Zonde toch.
dank jullie wel Ben er nu ook uit heb vanavond gebeld voor een nieuwe afspraak om hem af te laten maken en die is 8 mei en kleine kans dat ik voor die tijd nog zwanger word