twijfel, wel of niet meenemen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmeding, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Absoluut meenemen!!! Is zo fijn voor je man als hij zijn dochter weer kan knuffelen :) Als ze moe is slaapt ze vast ook nog wel even in de auto en in de kinderwagen.

Het zal voor je man wel erg onwennig zijn als hij thuis komt ;) Mijn vriend is ook een aantal maanden weg geweest toen onze zoon vrij klein was en hij heeft het er een tijd best moeilijk mee gehad dat hij zoveel heeft gemist...

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zou het dan zo'n ramp zijn dat ze voor 1 keertje wat langer op blijft , misschien valt ze wel lekker in haar buggy in slaap ... ben ook iemand die heel strikt is in het slapen voor een bepaalde tijd maar als je bijv. eens op vakantie bent en wat langer blijft zitten of een dagje weg bent dat het wat later word of zoals in jou geval zou ik er echt niet te gek over doen .... gewoon lekker met je meisje je mannetje opwachten !

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh nee nicole een ramp is het zeker niet als ze een keer een ander avondje heeft dan anders.

Roses: denk ookw el dat hij erg zal moeten wennen.
    Wij hebben een heel ritme met z'n tweeen en ik ken haar aardig goed inmiddels.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee hoor, na zo'n lange tijd van huis weg... Gewoon lekker meenemen. En die slaap haalt ze echt wel weer in!!!!

Geniet er van dat je m weer lekker thuis hebt morgen!

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda

ik zou mijn man inderdaad niet laten gaan. maar niet omdat hij het vlees moet snijden. wat een idiote opmerking.

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Kimmeding geniet er morgen lekker van!!! Het wordt vast een geweldige avond ;)

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

veel plezier morgen!!!!
    maar dat gaat vast goedkomen!
    en ik had ook mn kind meegenomen!!

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

:D;)

9. Que

Que Niet meer actief

Meid ik vind dat je een verstandige keuze hebt gemaakt!!!

Idd onderweg kan ze nog lekker slapen en je mannetje zal denk ik dol blij zijn om jullie beiden te zien!!!

Geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nee zelf maak je wel lekkere opmerkingen!;)

Dus als jou man 5 maanden van huis is MOETEN jou kids nog vroeg naar bed??

Ontopic: Meid lekker meenemen,wat zullen jullie blij zijn elkaar weer te zien zeg!!:D

Ga je toevallig samen met Lydia1986..??

11. giraf

giraf Niet meer actief

Haha, daar zat ik ook al aan te denken!

Ik zeg ook gewoon meenemen.
    Heel veel plezier morgen!

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha

ontopic: gewoon lekker meenemen joh! in de buggy en gaan met die banaan met een beetje geluk valt ze in de buggy in slaap en zo niet nou dan slaapt ze morgen maar wat langer uit :D nee dit is een moment wat je met het hele gezin moet doorbrengen! dus lekker meenemen meis!!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een mooi idee! ik denk dat je man heel verrast zal zijn!!!!

heel veel plezier saampjes!!! en ik zou haar ook meenemen hoor!!!! miss smiddags ff wat langer laten slapen ofzo!

veel plezier!

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oja en niet vergeten het t-shirt aan te trekken he! :D
    ik zou haar trouwens gewoon lekker douche pyama alvast aan en tshirtje eroverheen zodat je alleen nog n schone pamper hoeft te geven als je thuiskomt en eventueel even de handjes wassen en dan meteen het bedje in!

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.003
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Komt hij gewoon terug op Eindhoven? Houd er dan ook rekening mee dat het daar ontzettend druk is en dat dat ook erg overdonderend kan zijn voor zo'n kleine! Misschien is een 'hernieuwde kennismaking' met papa na zo'n lange tijd wel fijner in een voor haar vertrouwde omgeving.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik zou papa helemaal gelukkig maken door hem samen te gaan halen. Idd overdag proberen wat langer op te houden zodat ze lekker in de auto / kinderwagen kan slapen

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Relax was maar een grapje vandaar dat er ook een knipoog achter staat.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

yinte@ sorry moet me een keer van het hart..... ik vind dat jij soms zulke idiote dingen neertikt.
    ik ben zoals je al eerder heb kunnen lezen ook erg van regelmaat. maar voor zoiets kom op zeg! 5 maanden is dr vent weggeweest. niks prachtiger dan toch dat ts en dr kleine papa opwachten. denk dat papa het geweldig vindt! en dat van over je man niet laten gaan. er zullen toch centen op de plank moeten komen he?

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niet meer twijfelen en gewoon meenemen. Haar slaap haalt ze wel weer in.
    Druk zal het best zijn en ze zal best even moeten wennen maar het kan ook heel goed zijn dat ze juist haar ogen uit kijkt.
    En je man zal het super vinden. Die kan zijn partner en kind in zijn armen sluiten na 5 maanden.

Succes vandaag en veel plezier morgen. Laat je even weten hoe je man reageerde en hoe je dochtertje het heeft gedaan?

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Er zullen altijd uitzonderingen zijn hoor.

Zo strak hoef je het naar mijn mening zeker niet te hanteren.

Als wij op vakantie gaan dan gaan we ook weleens om middernacht weg. Dan ligt Isabella ook gewoon in de auto te slapen. Ligt ze ook niet thuis.

Je kunt natuurlijk overdrijven.

Deel Deze Pagina