ik ben totaal niet van "slepen" met kindjes op late uren maar dit lijkt mij een hele goede reden voor een uitzondering en ze zal toch wel slapen in de wagen denk ik zo.. heel veel plezier morgen!!
5 maanden weggeweest naar afghanistan?! Petje af zeg voor jou en je vent en zeker meenemen die kleine meid!! Geniet ervan, wat zal hij blij zijn jou én je dochter te zien!!
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk meenemen!!! jeetje zeg, wat zul jij (en je man) blij zijn vanavond!!!!! Ik ben ook geen voorstander kindjes laat mee te slepen, maar in dit geval!!!!!! fijn hoor dat je hubbie weer thuis komt!!!
ik zeg ook eerlijk mee nemen hij is weg gegaan toen je kleintje 3 maanden was hij zal haar flink gemist hebben ik zou der lekker mee nemen
Super zeg, dat je je mannetje vanavond eindelijk weer ziet! Heeeel veel plezier vanavond! O ja en ik zou haar ook meenemen
Hoewel ik alleenstaand ben en bewust alleenstaand wil blijven lijkt mij dit toch zo moeilijk he! Jullie dochtertje was 3 maanden toen je man weg ging en heeft zoveel moeten missen en jullie dochter heeft ook veel moeten missen eigenlijk (hoewel ze dat bessef niet heeft). Heavy hoor. Heb respect voor jou dat je je man (vader van jullie kindje) zolang hebt kunnen 'missen'. Ennuh zeker meenemen maar dat heb je al besloten. Hoewel ik ook naar het ouderwetse neig moet je af en toe over je grenzen heen gaan als dat te doen is en dit is zeker wel te doen! (vind het persoonlijk alleen maar leerzaam dat er ook onverwachte dingen te pas kunnen komen voor een kindje) Het gezin komt weer bij elkaar en daar maakt jullie dochter een groot deel van, ook al begrijpt ze er niets van de liefde wat overspoelt word bij weerzien zal ze zeker voelen!
Hier komt papa over een week of 5 weer thuis na een afwezigheid van 4 maanden, maar er is geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om Dylan thuis te laten met ophalen. Al is het midden in de nacht. Dat is een moment voor ons 3-en, straks ons 4-en. Ik hoop dat je dochter straks net zo blij is dat papa weer thuis is als Dylan de eerste keer dat zijn papa weer thuis kwam. Heel veel plezier en geniet ervan!
Zou haar zeker meenemen. Heerlijk dat je ventje weer bijna thuiskomt, wat zal je hem vreselijk gemist hebben! De mijne moet helaas nog weg
Dames dames geen ruzie maken hoor. Was het maar waar dat ik hem vanavond al kon zien maar ik moet nog een dag wachten. Het is een heavy periode geweest voor ons beide. Hij heeft heel veer gemist en dat vind ik erg jammer. Er is niets meer aan te doen, we wisten toen we het gingen proberen dat hij nog een keer weg moest. Ik ben normaal ook niet van het lepen met een kindje wat in bed hoord maar doe het elke week 2 avonden. Ik moet haar vanavond bij mijn ouders ophalen na mijn werk ahahaha. Ze heeft er geen moeite mee en morgen zullen we wel zien hoor. Ben in ieder geval blij dat ik toch niet gek ben als ik haar mee neem. Kan me de blikken van de andere mensen al bijna voor me halen. Enne Lydia haar man komt als het goed is ook morgen terug al zou het heel knap zijn als we elkaar treffen. De mannen onderling kennen elkaar wel trouwens.
Meis, geniet ervan!!! Heerlijk gevoel is dat, eindelijk je mannetje weer in je armen! Dat mijn man terug kwam was onze jongste nog maar bijna 8 weken dus die snapte er helemaal niks van, maar wat was mijn man blij!! Lekker vastpakken die kerel van je en de eerste tijd niet meer los laten, en dan weer rustig aan elkaar wennen. *knuffel!*
Alles is al gezegd! Groot gelijk dat je haar mee neemt! (ik sleep af en toe wel met mijn zoontje savonds, kan soms gewoon niet anders! Maar hij heeft er nooit last van, slaapt prima weer verder daarna, en houdt zich verder keurig aan zijn "ritme" dus hier geen problemen mee!) Ik wens je een super mooie avond morgen als jullie weer herenigt worden!! geniet ervan!
gewoon meenemen en de wachttijden kunnen best mee vallen hoor.. wij stonden van de week met een half uur buiten de douane.. ik ga je heel veel plezier wensen en genieten er van om van zijn 2en weer met zijn 3en te zijn.. knuffel van yippie
Wil je even heel veel plezier wensen morgenavond. EN de tijd erna natuurlijk. Groot gelijk meis dat je de kleine meeneemt
Groot gelijk dat je haar meeneemt ,wat zal je man blij zijn!! En jij natuurlijk ook, lekker je vent weer thuis Een goede vriend van ons is vandaag teruggekomen ( zou eigenlijk gisteren) en land over een uur op Eindhoven. We gaan met een paar goede vrienden hem vanavond thuis opwachten Vond hij na zijn vorige uitzending ook super Succes met de laatste uren geduld opbrengen
Tessa ik heb het gezien ja die vlucht was met 24 uur vertraagd. Dat zal pas balen zijn zeg. Yippieajee het is geen normale vlucht en helaas hebben ze als ze eindelijk geland zijn eerst nog een praatje en wachten op hun tassen. Daarom ga ik er ook niet 2 uur van te voren al staan Ladyboss was je kleintje 8 weken oud, dan was hij ook niet bij de bevalling of wel? Das ook wat....alleen in je kraamtijd bah.
Wat fijn dat je hebt besloten om haar mee te nemen. Als je gewoon een beetje achterin blijft staan valt het met de drukte wel mee hoor, ik stond toen mijn man thuis kwam helemaal vooraan en dat is best heavy dan. Wel even tegen hem zeggen dat je ergens achterin staat anders is ie zo aan het zoeken!! Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren (hij kwam mei 2008 terug), wat voelt dat gek, ik stond echt helemaal te shaken van de spanning! Heel veel plezier en geniet weer lekker van elkaar en je gezinnetje!
goede beslissing om haar mee te nemen hoor, wat plurkie al zegt, dit is toch een heel andere situatie. Hier ook een rrr fan, maar dit is toch echt iets unieks. Wat fijn dat hij weer thuiskomt zeg!! geniet van elkaar!!!