bedankt allemaal! ik heb wel even gebeld naar de assistente van de dokter, die zegt dat je een laag hcg gehalte in je urine kunt hebben, op dit punt is er geen noodzaak voor bloedprikken dus zullen ze dit niet doen, ze zegt wel, een streep is een streep hoe licht ook. ik moet volgende week nog is testen en bij nog steeds een streep gewoon contact op nemen met de verloskundige.
Ik zie ook een tuurstreepje, over 2 dagen zou ik nog een testje doen, zie je dan nog een twijfel achtig streepje dan een clearblue digital! Succes ermee ik duim voor je!
die heb ik dus ook gisteren gedaan, die geeft niet zwanger moet wel lang denken (volgens degene die meekeek en ze vaker gedaan heeft) die heeft een hogere hgc waarde nodig is mij verteld?
Ik heb op dit monent precies het zelfde probleem ben nu dan 2 dagen overtijd en 2 testen gedaan allebei een licht streepje
Hoi,weet hoe graag je zoiets zo graag wilt zien,lastig he.heb je de testen wel binnen de tijd op de foto gezet en afgelezen,moet eerlijk zeggen dat ik niets zie,maar hoop zo voor je,plaats je het nog even als je duidelijkheid hebt?
Hi dames bedankt voor het mee kijken, Vandaag toch mijn menstruatie gekregen geheel onverwachts Normaal voel ik het aankomen. Op naar een nieuwe ronde. Xx
Hoi,wat jammer,sterkte weet helaas hoe lastig het is!rode rot rakkers,maar een troost: alles werkt wel.sterkte en een😘
Uuhm beetje vreemde opmerking. Ts, wat balen zeg.... zeker omdat je op verschillende testen een lichte streep had