Twijfel zo aan de naam...

Discussie in 'Babynamen' gestart door september08, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb nooit getwijfeld aan de namen, toen ze eenmaal vast stonden wist ik ook zeker dat dat ze zouden worden! Nu ook weer!

Mijn schoonzusje daarintegen twijfelde wel heel erg over de namen. En zelfs toen de kleine geboren was wisten ze het nog niet, uiteindelijk een aantal uren later hadden ze dan toch gekozen.

2. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben helemaal geen moeite gehad om een naam te kiezen. Zonder discussie zijn we eruit gekomen en we hadden met beide namen meteen zoiets van: dat moet het worden!!
    Veranderen doen we zeker niet meer. We zijn er al helemaal aan gewend. We weten wat het wordt, maar hebben voor de zekerheid voor zowel een jongen als een meisje een naam. Je weet maar nooit...

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben ook heel lang blijven twijfelen. Eigenlijk wisten we rond 18 weken de naam al (die het overigens ook is geworden), maar ik was zo ontzettend bang dat ik nog een mooiere naam zou vinden die we dan 'mis zouden lopen'. ;)

4. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb er zelf toevallig ook een onderwerp op het forum over geplaatst.
    We hadden 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen, voordat ik zwanger raakte. Toen ik eenmaal zwanger was, viel er een jongens- en een meisjesnaam af. De jongensnaam die we overhadden is altijd gebleven en daar waren we 110% zeker over. Maar toen we te horen kregen dat het een meisje is, ben ik ontzettend gaan twijfelen over die ene naam die we al hadden. Ben alle internetsites af gaan zoeken en lijstjes gaan maken enz. enz.
    Nog steeds ben ik er niet uit en heb ik niet datzelfde gevoel bij een meisjesnaam als dat ik bij de jongensnaam had. Vandaar dat ik dus telkens op het forum zit, ideeën op te doen en graag meningen van anderen wil horen. Aangezien de tijd maar verder tikt.
    Ze zeggen altijd dat je ver van te voren de naam moet hebben vaststaan, aangezien het een belangrijk iets is.
    Dat is dus wat mij het meeste bezig houdt, de tijd verstrijkt en ben bang dat ik spijt krijg van de naam die ik ga geven, omdat het dan allemaal snel snel snel moet.

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

#25 mammamia, 4 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2009
    Wat een mooie naam:D Wij doen deze naam als doopnaam mochten we een jongetje krijgen (dan wel zonder de 2 puntjes op de e) De beide namen worden vernoemd naar de opa's van mijn man. De voornaam gaat dan: Etienne worden. Etienne (streepje naar links op de 2e e) Julien. Ben er helemaal blij mee, nu nog afwachten wat het geslacht is. Maar voor de meisjesnaam zijn we er ook allang uit;)

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij hadden de jongens naam al heel snel.
    de meisjesnaam is wel drie keer veranderd en staat nu een paar weken vast. ik hoop dat dat zo blijft want heb niet heel veel tijd meer om te veranderen haha

Deel Deze Pagina