hoe had jou kind geheten als hij/zij van het andere geslacht was geweest? ik kan hier helaas nog niet op antwoorden omdat ik zelf geen kinderen heb, maar hier ben ik wel heel benieuwd naar.
Wij hadden geen meisjesnaam... We wisten al vanaf 16 weken dat het een jongen was, en het was op elke echo die volgde ook duidelijk te zien. Dus nooit bij stil gestaan.
Mijn dochter heet Lisette maar als het een jongetje was hadden we Maximilian bedacht. Mijn zoontje heet Marcus maar als het een meisje was had hij Sara geheten. Je ziet dus dat wij de jongensnaam niet gehouden hebben voor ons zoontje, en nu ook hebben we Sara niet bedacht voor als het een meisje is
Thijmen had Anika Christine Marianne geheten met roepnaam Anika. De laatste 2 namen zijn de namen van mijn oma's.
mijn oudste dochter heet Renée en had als ze een jongen was Karl geheten ( ben blij dat het een meid is geworden haha) Mijn jongste dochter heet Nikki en had anders Stijn geheten. en nu...... hou ik het nog even gehaim haha
Wij zijn eigenlijk pas serieus over namen gaan nadenken toen we het geslacht wisten. We hadden twee echo's gehad, dus waren ook redelijk zeker. Maar toch ook een jongensnaam achter de hand: Jesper.
Fae Leonora had Finley Leon geheten... Aangezien we verschillende voorletters willen in het gezien en de F nu bezet is door Fae valt Finley helaas af voor een eventuele 2e.
mijn meisje heet nikki en als het een jongetje was geworden had hij robin geheten. ben achteraf blij dat het gewoon een meid was. want ik vind de naam robin helemaal niet bij ons passen. mocht een evt 2e een jongen worden moeten we dus opnieuw namen gaan bedenken
Van mezelf kan ik het niet zeggen.. we houden 'm echt achter de hand maar mijn neefje heet Pepijn en als hij een meisje was geweest had hij Noa Lynn geheten.. ik ben blij dat het gewoon Pepijn is geworden!
Mijn zoontje heet Jesper en had anders Jasmijn geheten. Die naam gebruiken we dus nu ook niet als eerst naam ivm de voorletter.
Mijn eigen namen geef ik nog niet prijs, maar de kinderen van mijn nicht hadden als volgt geheten (de eerste naam is dus zoals ze heten): Bas --> meisje: Anouk Iva --> jongen: Tom Jip --> meisje: Lola