Daar gaan we alweer.... Ben pas 6 weken zwanger maar ik stress nu al over de namen. Bij de eerste waren we er al uit voordat ik uberhaupt zwanger was. Namelijk D.E.M.I. voor een meid en J.U.S.T.I.N. voor een knul. Inmiddels hebben we dus allebei de namen gebruikt. D. heeft als tweede en derde naam de namen van haar beide oma's. J. de namen van beide opa's. En zijn voornaam is een verbastering van papa's naam. En nu is ons derde kindje onderweg en wil ik heeeeeeel graag alvast de namen klaarhebben voor de 20 weken echo. Vriendlief wil het geslacht graag weten en ik (denk ik) niet. Als we er niet uitkomen met de namen is het toch handiger om het wel te weten, zodat we 1 soort kunnen droppen Vandaar mijn vroege zoektocht.. Onze achternaam begint met een R. en is 1 lettergreep dus de voornamen hebben we liever met 2 lettergrepen en liever niet beginnen met een R. Om een Lucky Luke gehalte te voorkomen We vinden voor een meid beide Nina leuk, alleen begint vriendlief nu weer te twijfelen. Mijn namen die allemaal zijn afgekeurd: Amber Amanda Angeline Eva Zoe Megan Regina Voor een jongen: Aiden Dylan Liam Steven Jack Luke Jason Vriend wil liever geen namen die je enkel op z'n Engels kunt uitspreken. Wij spreken de naam van onze zoon ook op z'n hollands uit, ook al is het een engelse. Dus alle suggesties zijn welkom, mag apart, maar niet zo apart dat je het dus niet kunt uitspreken zonder toelichting
Hier mijn lijstje met jongensnamen, misschien zit hier iets voor je tussen? Ik dacht zelf aan Oscar of Owen Oscar Felix Oliver / Olivier Caiden/Kayden Brodie/Brody Bryson Austin/Austyn Dion/Dyon/Deon Kieran/Keon/Kian/Kiran Bailey Jamie Bradley Brady Brayden, Boaz/Boas Cody Colin/Collin Dean Devin/Devon Torin/Toran Nolan Dempsey Dylan Amos Dorian Kenan/Kennan Levi Ezra Idris Ilias / Elias Jadon/Jaydon Joas/Joaz/Joash Jonas/Jonah Joachim/Joaquin Jeremy Jesse Jelani Kenyon Mason/Macon Marcus Micah / Mika Mikai/Mikay/Mykai Miro/Myron/Miron Milan Micha Mitch(ell) Otis Owen Timo/Timon Tyler Troy Connor Arthur Alex(ander) Nathan/Nathaniel Jonas Jonathan Kevin/Gavin Destan Novan ...
Ik vind Nina leuk! Kan ook prima bij D.e.m.i en J.u.s.t.i.n. Voor een meisje vind ik Noa, Isa, Tess, Romy, Nova, Lynn, Esmée, Fay, Evy, Lauren, Leona, Leah of Alyssa vind ik er ook leuk bij. (Toch veel korte namen... ) Voor een jongen misschien Jayden, Kevin, Aron, Colin, Damian, Devon, Dion, Jamie, Joel, Jonah, Joshua, Julian, Morris, Brian of Quinten. Vind met name Dion en Morris of Quinten erg leuk erbij.
Toevallig heet mijn dochter Megan en zou ons wonder op komst Jack gaan heten als het een jongen zou zijn...maar het is opnieuw een meisje en zij gaat Skye heten, misschien een optie voor jullie? Verder nog: Leona Imara Suze Jolie Zara Florine Livia Indy River Lexi Jill Nova Jade (op zn Ned.) Luna Luana Imani Lili Miley Jongen: Luca Tycho Lloyd Reave Dex Myron Sem Max Roan Succes
Zusje voor Demi en Justin Anouk Audrey Ayla Britt Celine Chloe Daisy Ella Ellie Emily Emma Esmay Faya Gwen Hailey Hannah Heather Holly Izzy Jenna Julie Kaithly Katie / Katy Kylie Lauren Layla Lexi Lilly Lola Lynne Maya Mia Mila Molly Myrna Nikki Robin Romee Romy Rosa Rosie Sarah Scarlett Sofie / Sophie Tessa Yara Broertje voor Demi en Justin Aaron Adam Alex Benjamin Brian Brody Cody Connor Daniel David Devin / Devon Dexter Dorian Duco Duncan Eric Ferdi Ferry Finley Jordy Kelvin Kevin Kian Leroy Logan Luca Lucas Marc Marvin Max Melvin Micah Mike Milo / Mylo Miro / Myro Nathan Noah Oscar Rowen Thomas Tobias Trevor Tyler / Taylor Winston Youri
pffffff moeilijk... D, J en Morris D, J en Josie D, J en Isis D, J en David D, J en Niene D, J en Tara D, J en Laika D, J en Kristi D, J en Timon D, J en Wilmer