Op hoeveel DPO heb jij positief getest en met welke test? Ik ben benieuwd! Ik weet uit ervaring dat er nog veel mis kan gaan voor NOD, maar ben een echte testfan...
Ik heb 10 DPO getest, maar te laat op de test gekeken, dus officieel niet geldig. 11 DPO positief getest binnen de tijd.
hier ook 9 dagen na ei..licht posi en zo met de dag donkerder (meestal met tests van internet ...sensitest of matcare...) digi was 2 dagen voor nod bij 2 zwangerschappen posi
whoehoeee ramona 9 dagen !!!! das echt super!!! ik heb ook sensitest besteld maar daar zijn ze hier op het forum vaak niet over te spreken ,, vaak geeft hij vals positief ???
Ik heb licht, maar duidelijk posi getest 6 dagen voor NOD met eigen merk Jumbo en de Clearblue Plus (dus niet digi). Daarna met 4 dagen VOOR nod met Avondurine knal posi met CB plus en heeeel vaag buiten afleestijd met KV 2 voor 5 euro. Ik zweer dus bij CB Plus (niet digi)
ik heb ook met sensitest getest en bij mij wel 2 keer positief en daarna met cb digitaal ook positief. mijn ervaring met sensitest is dus wel goed. succes!!
9 dpo met wondfo in negatief te zien op 10 dpo ook al op de teststrip zie album de testjes met blauwe hcg aanduiding ik zou ze iedereen aanbevelen!
8 dpo met sensitest dipstick en met middagurine. Licht maar duidelijk zichtbaar streepje. Volgende dag ook een positieve bloedtest.