Ik heb even een vraag hoop dat jullie het weten. Ik heb vorige week maandag een pregnyl ie5000 gespoten. Ik ben nu ruim 7 dagen verder. Ik test altijd even om te kijken of de pregnyl al uit me lichaam is zodat ik dan zeker weet als ik test voor een zwangerschap dat het dan niet van de pregnyl komt. Normaal is de pregnyl na ruim een week altijd uit me lichaam maar nu geeft de test nog een vaag streepje Lang verhaal maar mijn vraag is dus. Hoe lang duurt het voordat pregnyl 5000ie uit het lichaam is? Ik zit nog 6 dagen voor mijn nod dus het kan toch niet van een zwangerschap zijn? Hoop dat jullie iets weten. Bedankt voor het antwoorden alvast. Liefs Veer
Ja inderdaad dat stomme testen ook Ik wil gewoon altijd zeker weten dat het uit me lichaam is. Als ik dan op me nod positief zou testen weet ik teminste zeker dat het niet van de pregnyl is haha. Maar ja normaal is het na ruim 7 dagen ook altijd eruit en nu niet dat vind ik gewoon vreemd. Bedankt iig.
Als je "maar" 5000 spuit, dan is dit er zeker op je NOD uit. Neem aan dat je na 12 dagen (minimaal) mag testen? 10.000 is er namelijk met 14 dagen zeker uit. Elmo
Ja ik mag 14 dagen erna testen dat is maandag. Ik wacht het wel af bedankt elmo. Dan weet ik iig zeker dat het op me nod eruit moet zijn ga nu maar niet meer testen haha.
Hoi Veertje Pregnyl heeft een halfwaarde tijd van 33 uur. Ik had tot en met dag 10 nog vaag positieve testen op dag 11 was de pregnyl echt uit mijn lichaam. Je bent zwanger als dezelfde soort test vanaf nu echt ineens veel donkerder wordt. Succes!
Ik zou hier maar een beetje mee uitkijken. Het is allemaal al zo spannend en als je dit letterlijk zou hanteren zou je nog wel eens blijgemaakt kunnen worden met een "dooie mus". Probeer, ik weet dat het lastig is, gewoon de testdatum aan te houden. Deze krijg je niet voor niks mee van het zh. Succes meiden!
Het is algemeen bekent dat als je pregnyl hebt gespoten de testen steeds vager worden, tenzij je zwanger bent worden ze tussen 8 en 14 dagen na eisprong weer donkerder. 2 of 3 testen achter elkaar die steeds veel donkerder aan het einde van je cyclus worden wijzen op zwangerschap. Neemt natuurlijk niet weg dat je beter kunt wachten tot je NOD, het kan ook eerder nog mis gaan en scheelt een hoop onzekerheid, maar wilde de info ook niet achterhouden al is voorzichtigheid inderdaad geboden. Heb je met 5000 pregnyl na 14 dagen een positieve test dan weet je het i.i.g zeker. Maar met 13 dagen ook hoor! Zo heilig is het precieze moment niet! Als je een beetje kennis hebt over hormonen, over waardes enz. dan kun je op den duur wel 1 en 1 bij elkaar optellen. Ongeacht de testdatum.
Hey Meiden bedankt allebei voor het antwoorden. Ik ga niet meer testen tot me nod ik maak mezelf alleen maar gek ermee. En Milla wat leuk dat we dan allebei kunnen testen. Ik heb maandag mijn nod maar wacht het dan even af tot kertavond. Succes ook met testen.