ik ben nu denk ik bijna 5 weken zwanger gister een test gedaan en kijk zelf maar View attachment 6800 Nu heb ik sinds vanochtend wat donker bloed verlies ook doet mijn buik pijn. is dit nu een miskraam of een bzz??? xx nathascha
Het is 50/50 kans, bloedverlies is niet altijd reden tot een miskraam. Als het een miskraam wordt of is kun je dat niet tegenhouden. Heb ook een miskraam gehad alleen zonder bloedverlies een MA met curretage als gevolg. Waarom heb je eigenlijk je zwangerschapstest uit elkaar gehaald? Sterkte en als je het niet vertrouwd bel dan een vk. Gr Samantha
hoi ik heb net gebeld en word zo terug gebeld vanwege mijn buikpijn. Ik had de test uit elkaar gehaald omdat ik het niet goed op de foto kreeg vanwege de schittering.
heb vanmiddag een echo om een bzz uit te sluiten ik hoop dat het goed zit maar kan nu alleen maar huilen stom he?!
Goed dat je gebeld hebt. Hoop voor je echt dat alles in orde is. Bij 5 weken kunnen ze wel zien of je zwanger bent, maar meestal nog geen hartactie gebeurt rond de 6 weken voor het eerst. Heel veel sterkte gewenst, huil zo veel als je wilt. Is goed voor de verwerking. Heb zelf ook weken gehuild na mijn miskraam.
dankjewel ik heb net ook effe kunnen praten met mijn schoonmoeder effe mijn hart gelucht Het is dus mogelijk dat ik pas 4 weken zwanger ben dus weet niet of ze dan iets kunnen zien?? heb nog wel buikpijn maar wel minder dan vanochtend ook heb ik geen stolsels verloren alleen maar helder bloed heb ik nu ook nog een beetje. Ik ga er maar vanuit dat het fout gaat dan kan het alleen maar meevallen
hopelijk is het goed gegaan bij de echo... ik had in april ook bij 4+2 anderhalve dag bloedverlies, en toch was ik gewoon zwanger... het is helaas misgegaan bij 9,5 week, maar daar had het bloedverlies niets mee te maken volgens de gyn, die zei dat het nog best een innesteling kon zijn...
hoi helaas is het een miskraam geworden ze dachten eerst aan een bbz maar na lang zitten in het ziekenhuis was dat gelukkig niet het geval We hebben nu besloten om de komende jaren niet voor een 2de kindje te gaan ik heb nu 4 miskramen gehad en heb het er helemaal mee gehad. xxx nathascha
o jeetje meid , wat kl*te ......... Kan me voorstellen dat je het er nu ff helemal mee hebt gehad .. dikke knuffel Marjon