uitslagen super, maar ronde 14 en niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    vandaag zijn we naar de gyn geweest en kregen we de uitslag van zaadtest en bloedtest... alles was perrfect!

Daar zijn we natuurlijk dolgelukkig mee, maar helaas zitten we al wel in de 14e ronde:(

Stomme pech volgens de gyn, want we hebben de perfecte situatie om zwanger te worden....

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn waarbij deze uitslagen goed waren/zijn en die toch ook nog niet zwanger zijn....

Misschien leuk om er samen over te kletsen hier?:D

Liefs bezig bijtje

2. happymama

happymama Niet meer actief

geen ervaring met uitslagen . maar wat balen dat t niet lukt dan .
    ik zou vanaf dag 10 van je cyclus om de dag klussen dan moet je een x goed zitten ...
    natuurlijk heb je dat vast al geprobeerd maar probeer even mee te denken .
    succes meid

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Allereerst fijn dat jullie onderzoeken goed waren. Ik weet dat er meiden zijn met "onbegrepen onvruchtbaarheid" en zijn toen in aanmerking gekomen voor IUI.

4. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Bij mij waren ook alle uitslagen goed, bij de tweede IUI is het uiteindelijk wel gelukt.

Ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk wordt je snel zwanger!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi, we willen dat elke keer doen. Maar het word vaak dan toch ongemerkt ook wel eens 3 dagen achter elkaar ofzo:)

ik zal maandga me nod afwachten... en anders gaan we maar eens echt proberen om de dag....!

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wat fijn om te horen!
    Was er bij jullie iets uit samenlevings test gekomen als ik rvagen mag? Want dat is onze volgende stap

als je liever pb wil kan dat natuurlijk ook hoor!

7. happymama

happymama Niet meer actief

ze zeggen als je t iedere dag doet dat de kwaliteit ook achteruit gaat

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou kom dus net van de gyn, en omdat mijn mannetje zulk sterk/goed zaad heeft maakt het niks uit... heb ff navraag gedaan;)

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Alles was goed bij ons, de samenlevingstest ook en ook de baarmoederfoto. Waarschijnlijk zul je die ook nog wel krijgen daarna gaan ze meestal kijken wat ze verder doen, of afwachten of starten met IUI. Wanneer krijg je de samenlevingstest?

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Samenlevingstest krijgen wij als we over 4maanden (dus eind mei) nog niet zwanger zijn. Dan moet ik bellen voor een afspraak in juni...

tot die tijd afwachten, de gyn was zelf zoo enthousiast dat ik zelf ook weer hoop gekrgen heb:)

1st a.s. maandag afwachten dan is me NOD:D
    maar daar kan ze toch niks van/aan gezien hebben al?:cool:

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ze zouden het nu nog niet op de echo kunnen zien dat kan pas rond de 7de week. Dus wie weet is het nu raak:)

Ik hoop dat de testen niet nodig zullen zijn, heel veel succes!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja ik dacht van wel, maar ik hoorde straks indd al in een ander topic dat het niet kan nu al... dus er is nog hoop:)
    Ik dacht al: weer niet raak! Anders had ze het vast wel gezegd;):p

dankje wel!

13. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo Bijtje !!

Ik zit in precies de zelfde situatie !!!

Ook ronde 14 is niet raak !
    Zaad is goed, eitjes goed, bloed goed en zelfs de HSG was goed, maar helaas nog niet raak ,

Voor mij nu wel een hele opluchting te weten dat alles goed is !!
    Misschien was ik er ook wel te veel mee bezig, en nu ik weet dat alles goed is , is er een last van mn schouders af !

Wij hebben met de Gyn afgesproken dat we het nu weer 4 maanden proberen en dat we dan pas weer terug komen, en daar heb ik vrede mee !
    Alles komt goed , en ook voor jou !!!!

Zal voor je duimen en laten we elkaar op de hoogte houden

Groetjes

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij zijn in april 2010 naar de HA gegaan omdat we na 2 jaar en 2 maanden nog niet zwanger waren.
    Allerlei onderzoeken gehad en alles was helemaal goed ik ben nog 1 keer ongesteld geweest en toen was ik ineens zwanger (had er alleen geen goed gevoel over en bleek te kloppen met precies 9 weken kregen we een miskraam)
    Toen werd ik weer netjes 1 keer ongesteld (cyclus was even lang als anders 33 dagen)
    En toen was ik weer zwanger dat voelde vanaf dag 1 helemaal goed!

Hopelijk mag het bij jullie ook allemaal goed komen maar probeer niet de moed te verliezen en voorruit te kijken dat heeft ons altijd op de been gehouden!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dat klinkt goed! Hoop indd dat het bij mij ook zo mag gaan!
    Geniet van je zwangerschap nog:D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat leuk en bijzonder dat wij zoveel raakvlakken hebben!
    Ik hou indd ook graag contact met jou, blijf je hier plakken?:)

Wanneer is voor jullie de 4mnd voorbij?
    Wij hebben die afspraak namelijk ook en voor ons is dat eind mei. ALs het dan niet raak is in juni nieuwe afspraak!

Ik voel ook zo'n soort last die van me schouders afgevallen is, kan weer helemaal stralen:):)

17. Lovie

Lovie Actief lid

21 feb 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wij ziin 1,5 jaar bezig en onze uitslagen waren ook gewoon goed!
    Aan de ene kant heel fijn natuurlijik maar het geeft me niet de zekerheid dat het ook daadwerkelijk een keer gaat lukken.
    Maandag 28 maart gaan we weer naar de gyn en dan gaan we het over IUI hebben, dus ben benieuwd!
    Heb geen idee of er een lange wachtlijst voor staat of dat we snel dat traject in kunnen....

Heel veel succes meiden!
    Volgens mij zijn er behoorlijk veel stellen onbegrepen minder vruchtbaar, maar het gaat ons echt lukken!!

XXX Lovie

18. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    Hier ook vanaf december 2009 bezig en nog steeds niet.. wij hebben alleen de stap naar de huisarts nog niet gezet.. maar gaan dat nu wel doen.. erg spannend want ik ben er wel bang voor dat iets niet goed zit :S heb een onregelmatige cyclus alleen dacht ik dat hij regelmatig werd want de laatste 2x was hij precies 30.. dus deze maand extra hoop omdat ik al overtijd was.. maar vandaag op dag 36 alsnog ongesteld geworden... loop de hele avond al te janken :S pff wel fijn dat er dit forum is..! nu wachten tot menstruatie weg is en dan naar de dokter..

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oh meid wat vreselijk vervelend dan!
    Ja ik had dat vorige ronde altijd 12dpo zakt mijn temp, maar vorige ronde was die nog hoog op die dag, ik al hoop.... naar dat moment altijd uitgeken! En helaas... VALS ALARM 14dpo zakt mijn temp en word ik ongi!:(

Heel veel succes, en dit forum is indd erg prettig!
    Huil, praat schreeuw maar lekker!

20. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    @ bezigbijtje: snap precies wat je bedoelt.. zoveel hoop opeens en tuurlijk denk je eraan dat het ws weer niet is gelukt maar die hoop.. wanneer zal het ons nou eens overkomen.. wat goed dat je je temp meet... ben daar nog niet aan begonnen omdat ik twijfel of ik er dan niet nog meer mee bezig ben dan dat ik al ben en het te overheersend word... ( pff hoor mezelf nu praten en het is al alles overheersend :S) Gisteren een verjaardag gehad en daar was een klein babytje van een paar weken oud.. zoo confronterend! en eerst had ik zoiets het komt wel ik wacht tot juni met naar de huisarts gaan.. maar als je zo'n kleintje ziet kun je eigenlijk het niet meer opbrengen om langer te wachten.. Nu maar hopen dat de uitslagen meevallen...

We komen er wel!!! (zegt ze met de tranen op haar wangen :S)

Hoe gaat het nu verder met jullie dan???

Deel Deze Pagina