weer even een vraag van mij ik heb dus absoluut geen pijn aan me borsten moet dit wel tijdens zwangerschap alleen me tepels doen een beetje zeer als ik ze aanraak verder niks is dit normaal>
Ik heb toevallig sinds vanmorgen pas een beetje zere borsten. Maakte me hier ook een beetje zorgen over maar ik las hier dat het vaak pas na 6 weken begint allemaal!
Bij mij begon heel t circus met 8 weken Pijn in mn borsten misselijk en moe dus geniet nog even hihi je kunt natuurlijk ook geluk hebben en zo door je zwangerschap heen fietsen, je hoeft geen kwaaltjes te krijgen!
Iedere zwangerschap is uniek. Dus standaardkwaaltjes die je moet hebben bestaan niet. Ik heb de hele zwangerschap geen last gehad van mijn borsten. Was gelukkig ook maar 1 cupmaat en 1 omvangsmaat gegroeid. Maar ben wel superziek geweest, dus....
hoihoi ik kreeg last van me borsten sinds week 7 daarvoor wel af en toe branderig gevoel aan me tepels maar nu heb ik het gevoel alsof ze bont en blauw zijn hihihi groetjes
Bij mij begonnen ze bij acht weken pas zeer te doen en dan alleen als ik mijn bh uit deed. Dat duurde ook maar tot 12 weken of zo. Nu beginnen ze bij mij pas te groeien.. Maar pijn heb ik er niet aan.
Zegt idd niks. Ik heb af en aan last van mijn borsten (zelfs het toeschiet gevoel al gehad), af en aan misselijk (behalve 's ochtends, dan heb ik het altijd) ga zo maar door. En er zijn idd vrouwen die echt helemaal nergens last van hebben. Die zullen echt wel op die roze wolk zitten
Ik kreeg pas na 14 weken een beetje last van mijn bortsen en toen begonnen ze ook te groeien. Daarna weer een tijd nergens last van en nu nemen ze steeds groterre vormen aan Ook ik maakte mij in het begin daar ongerust over, zoals hier al gezegd is dat is nergens voor nodig.
ik denk dat het idd per persoon verschilt. ik heb wel last van mijn borsten en tepels. t was zelfs het eerste waar ik aan merkte dat ik misschien wel zwanger kon zijn. maar goed bij iedereen verloopt het anders.
Bij mij deden mijn tepels veel pijn, al vlak na mijn eisprong (was eerste symptoom, achteraf gezien). Borsten begonnen wat later gespannen te voelen. Mijn tepels blijven trouwens gevoelig.
Ik merkte aan mijn borsten dan ik zwanger was, ondanks dat ze geen pijn deden waren ze erg gespannen, nu heb ik af en toe erge steken in mijn rechterborst. Ook beginnen ze in reptempo te groeien.
Ik heb ook van die pijnlijke tepels, af en toe zijn de hele dag stijf (aaargh) en ik merkte aan mijn borsten dat ik zwanger was. De campina fabriek was namelijk al op volle toeren aan het draaien, gelukkig is dat nu gestopt
Bij mij hield het met 6 weken op en met 7 weken kwam de pijn in mijn borsten weer opzetten. Vanaf gister heb ik weer minder last.
ik ben erg beroerd geweest maar ik heb geen last gehad van mijn borsten wel van mijn tepels als het koud is dat is wel pijnlijk
ik heb ook nog steeds geen zere borsten. af en toe idd. een beetje zere tepels. zo zie je maar hoe elke zwangerschap verschilt he haha