borsten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by rastagirl, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    weer even een vraag van mij ik heb dus absoluut geen pijn aan me borsten moet dit wel tijdens zwangerschap
    alleen me tepels doen een beetje zeer als ik ze aanraak verder niks is dit normaal>

2. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik begin nu pas pijn te krijgen aan mijn borsten en ben 33 weken!
    Dus je moet je geen zorgen maken ;)

3. missyess

missyess Bekend lid

Ik heb toevallig sinds vanmorgen pas een beetje zere borsten. Maakte me hier ook een beetje zorgen over maar ik las hier dat het vaak pas na 6 weken begint allemaal!

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Bij mij begon heel t circus met 8 weken :D Pijn in mn borsten misselijk en moe dus geniet nog even hihi

je kunt natuurlijk ook geluk hebben en zo door je zwangerschap heen fietsen, je hoeft geen kwaaltjes te krijgen!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mijn borsten doen alleen zeer als ze in de knel zitten, dus verder eigenlijk geen last.

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Iedere zwangerschap is uniek. Dus standaardkwaaltjes die je moet hebben bestaan niet. Ik heb de hele zwangerschap geen last gehad van mijn borsten. Was gelukkig ook maar 1 cupmaat en 1 omvangsmaat gegroeid. Maar ben wel superziek geweest, dus....

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik kreeg last van me borsten sinds week 7 daarvoor wel af en toe branderig gevoel aan me tepels maar nu heb ik het gevoel alsof ze bont en blauw zijn hihihi

groetjes

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er ook absoluut geen last van... Handig toch!

9. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    Bij mij begonnen ze bij acht weken pas zeer te doen en dan alleen als ik mijn bh uit deed. Dat duurde ook maar tot 12 weken of zo. Nu beginnen ze bij mij pas te groeien.. Maar pijn heb ik er niet aan.

10. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Zegt idd niks. Ik heb af en aan last van mijn borsten (zelfs het toeschiet gevoel al gehad), af en aan misselijk (behalve 's ochtends, dan heb ik het altijd) ga zo maar door.
    En er zijn idd vrouwen die echt helemaal nergens last van hebben. Die zullen echt wel op die roze wolk zitten :rolleyes:

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Ik kreeg pas na 14 weken een beetje last van mijn bortsen en toen begonnen ze ook te groeien. Daarna weer een tijd nergens last van en nu nemen ze steeds groterre vormen aan :eek:
    Ook ik maakte mij in het begin daar ongerust over, zoals hier al gezegd is dat is nergens voor nodig.

12. joey26

joey26 Actief lid

Feb 15, 2007
    143
    0
    0
    ik denk dat het idd per persoon verschilt.
    ik heb wel last van mijn borsten en tepels. t was zelfs het eerste waar ik aan merkte dat ik misschien wel zwanger kon zijn.

maar goed bij iedereen verloopt het anders.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij mij deden mijn tepels veel pijn, al vlak na mijn eisprong (was eerste symptoom, achteraf gezien). Borsten begonnen wat later gespannen te voelen. Mijn tepels blijven trouwens gevoelig.

14. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik merkte aan mijn borsten dan ik zwanger was,
    ondanks dat ze geen pijn deden waren ze erg
    gespannen, nu heb ik af en toe erge steken in
    mijn rechterborst. Ook beginnen ze in reptempo
    te groeien.

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik heb ook van die pijnlijke tepels, af en toe zijn de hele dag stijf (aaargh) en ik merkte aan mijn borsten dat ik zwanger was. De campina fabriek was namelijk al op volle toeren aan het draaien, gelukkig is dat nu gestopt :)

16. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Bij mij hield het met 6 weken op en met 7 weken kwam de pijn in mijn borsten weer opzetten.
    Vanaf gister heb ik weer minder last.

17. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik ben erg beroerd geweest maar ik heb geen last gehad van mijn borsten wel van mijn tepels als het koud is dat is wel pijnlijk

18. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik heb ook nog steeds geen zere borsten. af en toe idd. een beetje zere tepels. zo zie je maar hoe elke zwangerschap verschilt he haha

Share This Page