Wie weet er leuke namen voor een jongetje die begint met een D of een R? Onze beide kids en vriend hebben een naam die begint met een R en die van mij met een D. Meisjesnaam hebben we al zo goed als zeker,jongensnaam is wat lastiger. Roel Rens Ramon Zijn we beide niet kapot van dus we zoeken er een die we meteen leuk vinden. Ben benieuwd!
Damon. Spreek je uit zoals Matt Damon. Zo heet onze zoon :-D Ik zoek ook nog een naam voor broertje of zusje. Lastig he.
Jongensnamen met een R: - Robin - Roan - Robbe - Rodin - Renzo - Roas - Remi - Reinder - Rolf Jongensnaam met een D: - Daan - Dex - Dion - David - Dim - Dorian - Duke - Didier
Heb even alle namen tevoorschijn getoverd die ik kon vinden in m'n namenopslag haha Hier die nog niet genoemd zijn: Jongensnamen met een D Daaf Daian / Dayan / Dajan Dain / Daine / Dane / Dayn / Dayne / Deen Dairon / Dayron Dalian Damian / Damiën Dan / Dann / Den / Denn Dani / Daní / Dáni Danian Danick / Dannick Daniël Danil(o) / Danyl(o) Danley / Danly Danne Danno Danny Dano Danté Danvi Daoud Darian Dario Darnell Daro Darren / Darron / Darrin Darryl Dave / Davey / Devi Davi Davian Davin / Devin / Devon Dax Daynley Dean Déan / Dejan Denley Denne Dennis Derek Derrick Desley Detmar Dev Devan Dex Dexter Dico Diëgo / Diego Diek Dieter Dinan Dinand Dio Doan Dolf Domenic / Dominic / Dominik Don Donny / Donnie Doran Driek Duco / Duko Duncan Duuk / Duc / Dúc Dwayne Dwight Dyllan Jongensnamen met een R Raaf Raas Raf / Rav Rafik / Rafiq Raico / Raiko / Rayco / Rayko Rajan / Rayan Ralf / Ralph Rami Ramsey / Ramzey / Ramzi Rano Raven / Rayven / Raiven Raylen Redmar Redouan Reece / Rhys / Reese Rein Reinier Reinoud / Reinout Remco Remo Reno Rense / Renze Rev Revi / Revy / Raivy Rex Reza Rhobin Rhodin Rick / Rik Rico Ridder Rien Ries Rino Roald Rob Robben Roben Rodi / Rhodi / Rody Roef Roek Roelf Roelof Rogan Rogier Rohan Rohat Romar Romeijn Ron Ronan Roni Ronin Ronnie / Ronny Roran Rorik Rouan Rover Rowen Rowin Royce Ruben Rubin Rune Rutger