hoi hoi sorry ik moet me even af reageren voor ik ruzie met mijn vriend krijg.. Om kort te beginnen. ik kan het totaal niet vinden met de vriendin van mijn zwager. Ze liegt veel waardoor we altijd ruzie krijgen. Vorig jaar heb ik haar niet uitgenodigd op mijn verjaardag omdat ik er geen zin in had en de helft van mijn vrienden haar ook niet mag.. Nou was ik gister jarig maar vier het morgen, dus dacht dan nodig ik haar uit voor donderdagochtend, kan ik daar geen gezeik over krijgen. maar ze kon niet en nu hoor ik dus net dat ze zichzelf uitgenodigd heeft en morgen gewoon komt Wil ik dus echt niet hebben maar vriendje lief zegt net "als ik haar weiger stuurd hij alle visite weg" Nou gelijk mijn verjaardag verpest. heerlijk weer. Zo dat moest ik even kwijt voor er stoom uit mijn oren komt. Liefs kaatje
Tja tis natuurlijk jou verjaardag, maar ik snap je vriend ook wel weer, het is natuurlijk de vriendin van zijn broertje.. tja zulke dingen liggen gevoelig, misschien dat hij bang is voor ruzie? Stoor je je echt zo aan haar dat ze er niet bij mag zijn en apart moet komen? Bedoel kun je het echt niet met haar vinden ?
allereerst gefeliciteerd jemig zeg, ook wel een beetje brutaal zeg! ik kan je vriend ook wel een beetje begrijpen, die is natuurlijk bang voor ruzie met zijn broer. misschien moet je het toch maar gewoon over je heen laten komen en je vriend laten zien dat je boven haar staat, laat haar gewoon een beetje links liggen.
tja ik begrijp jullie allebei kan me voorstellen dat je haar niet op je verjaardag wilt! maar wat ik niet begrijp is dat je haar wel een andere dag uitnodigt als je haar niet moet dan doe je dat toch ook niet?
nou ik vind het een rotstreek.. ik ken dat soort figuren wel.. die komt expres nu.. omdat ze weet dat ze niet geweigert wordt.. je bent al aardig, om haar uit te nodigen op een andere dag.. maar dat weigert ze, maar wel komen op een andere datum ik snap je vriend aan de ene kant, maar het is jouw verjaardag. kom nou ik zou gewoon zeggen... stuur iedereen maar weg.. maar zij komt er niet in ! zullen we zien of jij t deze week nog gezellig hebt... maja zo ben ik.. en anders inhouden, en haar wel laten komen.
mijn broer heeft ook zo'n vriendin gehad. kon haar niet uitstaan en zij mij ook niet, maar 't bleef wel mijn broer. zorgde er altijd voor dat we haar komst echt planden, dan zaten mijn moeder en andere schoonzus naast haar en vingen alles af dat niet door de beugel kon. zij zorgden er ook altijd voor dat ze op tijd weg ging sja. leuk is het niet, maar met familie is het gewoon moeilijk. en op zich snap ik dat je zegt 'het is mijn verjaardag', maar het is ook je vriend zijn broer en dat is hem natuurlijk ook veel waard.
hoi hoi. ik kan haar echt niet uitstaan. is niet zo dat ik een hekel aan haar heb ofzo maar we liggen elkaar gewoon niet. ze liegt over alles! waardoor ik haar niet meer vertrouw. Ik heb het ook eerlijk tegen haar gezegt. "vrienden kies je en familie krijg je" het is geen vriendin en zal het ook nooit worden. Heb haar ook verteld dat ik het contact alleen tot familieaangelegenheden wil houden.. Vind het gewoon brutaal als je je zelf uitnodigd maar goed we zullen zien. Als ze vanmiddag komt heeft ze zo ie zo al pech want iedereen die komt mag haar niet dus die kijken haar gewoon de deur uit. Om de lieve vrede te bewaren zal ik haar maar binnen laten. geef haar wat drinken en verder laat ik haar gewoon links liggen ( nu hopen dat ze niet als eerste komt) Ik hou jullie op de hoogte. Liefs kaatje
heb je je zwager ook alleen voor donderdagochtend uitgenodigd? En had je nog meer mensen voor dan uitgenodigd?
mijn zwager moest donderdag werken. mijn schoonmoeder zou ook komen maar die moest opeens werken. zegt mijn vriend net 'je wou toch graag dat hun een keer een stap jou kant op zetten" dus ik zeg ja maar dat is wat anders als jezelf uitnodigen..gevolg. meneer is weer boos dus kreeg weer een preek dat ik het anders maar ergens anders moest vieren bla die bla die bla.. het is een schatje hoor maar af en toe En hij heeft helemaal niet zo'n goede band met zijn broer, die beld alleen als hij iets van hem nodig heeft. maar hun hebben 21 mei hun kindje op 26 weken verloren en nou moet alles maar leuk, lief en aardig wezen... Liefs kaatje
nou ze kwamen gister om 19.30 en vertrokken pas om 23.50 en waar ik al bang voor was ging het de hele avond over hun en kon ik opdraven om drinken en eten neer te zetten... heb verder een leuke dag gehad en heb me niets van haar aan getrokken. liefs kaatje