Ik wou iedereen even een fijn paasweekend toewensen!! Ik ga lekker van het zonnetje genieten, hoop ik , en jullie? liefs tweeling
Ik moest werken maar heb iets in me elleboog gebroken dus ga lkkr van het weer genieten Fijn pasen allen en geniet van het weer \/ liefs jetje
Ik wens ook iedereen een prettig paasweekend toe. Geniet van het mooie weer! (ikzelf moet helaas werken)
8) Happy Easter 8) Wij gaan maandag lekker de box ophalen bij prenatal en alvast in de huiskamer zetten. Waarschijnlijk zijn we dan de rest van de dag alleen maar bezig met de katten eruit te houden, maar goed dat gaat wel lukken. Liefs, Duveldraakje
Ook ik wens jullie allemaal een heel fijn Pasen toe. Mijn man en ik hebben net besloten dat wij de maandag gaan besteden aan het zoeken van Mr X (de actie van Radio 538 en 1888).
Iedereen vrolijke paasdagen toegewenst! (Zelf moet ik werken, maar goed, heb daarnaast vast wel een paar uurtjes tijd om lekker van het zonnetje te genieten.) Groetjes Miep
Vrolijk Pasen allemaal! Ons zoontje wordt morgen 3, dus hebben we de hele dag visite, maar 2de paasdag is voor ons 3-tjes (nou ja, 4-tjes )
Ik wil jullie ook allemaal hele fijne paasdagen wensen. En dat we allemaal lekker mogen genieten van het mooie weer. En dames niet te veel snoepen he Liefs Lover
Ook namens mij een vrolijk pasen. en geniet van het mooie weer wat er aan komt. Vrolijke paas groetjes van Teddy.