Is het wel goed als je net gestopt bent met de pil direkt te proberen zwanger te worden? Of is het belangrijk om eerst die pil uit je lichaam hebben? Ik weet niet of het misschien wel consequenties kan hebben. Groetjes Marieke
Wanneer je de hormonen helemaal uit je lijf hebt weet je niet. Eerder gaven ze wel het advies te wachten op je eerste normale ongi, maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer. Je kunt er dus wel al meteen voor gaan maar houd wel rekening met ontpillen, dit zijn klachten die lijken op zwangerschapsverschijnselen. Groetjes Jelske
Hallo Marieke077 Inderdaad is het nu dat je het volgens mij meteen er voor mag gaan, maar je lichaam kan wel raar doe met je als je aan het ontpillen bent. Succes met alles. Groetjes Jessie33
volgens de dok hoef je niet meer te ontpillen eer je probeert zwanger te raken... Maar hou wel rekening met ontpillingsverschijselen! En de kans op een meerling is 2x zo groot als je meteen na het stoppen zwanger wordt..
het rottige is ook dat je niet weet of je overijd bent of niet, je weet niet wat je cyclus doet.... succes!
Ja dat is zo. Hopelijk heb ik straks een vrij regelmatige cyclus, anders wordt ik heeeeel ongeduldig denk ik.