Baby schopt tijdens muziek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joycey, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben nogal een liefhebber van zingen... Nu kan ik niet goed zingen (anders had ik er mijn beroep wel van gemaakt) dus zing ik vaak wanneer er niemand luistert om zo dat kleine beetje zelfvertrouwen te bewaren en stiekem te kunnen dagdromen over mijn denkbeeldige carrière which will never ever happen.

Nu zit toch verdikkiedorie tijdens het zingen die kleine beeb te schoppen in mijn buik! :)

Hoe weet ik nou of hij het kan waarderen of juist wil dat ik stop? :) Zing ik te hard? Ik raak hem namelijk behoorlijk... Denk aan dat gekke mens van sister act dat met haar stem 'God' wilde bereiken. Maak ik mijn kind nu al net zo gek als mijn vriend?

p.s. hij doet het ook bij sterke emoties; zoals boosheid, blijdschap, verdriet of juist als ik mijzelf overmatig sterk voel.

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Haha maak jezelf gewoon wijs dat het voor blijdschap is! Hij is zo blij om zijn mama's stem te horen. En wie weet is hij ook wel je nummer 1 fan!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat wil ik wel doen hoor :D Leuk idee!

Maarre; straks is hij getraumatiseerd door mijn stem of iets dergelijks, en dat wil ik ook niet op mijn geweten hebben, hahahaha.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Als je zingt gebruik je natuurlijk je buikspieren dus misschien dat het daar aan ligt.
    Ik heb ook gezongen tijdens zwangerschap en kreeg regelmatig een flinke dreun, maar toch moet ik hem elke avond een liedje zingen hahahaha

5. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Het schijnt dat kindjes het juist fijn vinden als mama voor ze gaan zingen. Als je een bepaald nummer tijdens je zwangerschap zingt en je zingt het na de geboorte schijnen ze daar rustig van te worden.
    Ik denk dat de kleine gewoon aan mama laat weten dat ie het fijn vindt dat ze voor hem zingt.
    De mijne begint heftig te bewegen als ik muziek op zet waar ik vroeger op gedanst heb.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoe kan een kleine rustig worden van 'wilde' muziek?

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik twijfelde bij mijn eerste ook wel eens of ze al mijn muziek en gedoe wel leuk vond.
    Toen ik tijdens mijn tweede zwangerschap met 28 weken naar een standup comedy show ging merkte ik meteen het verschil voor het eerst. Ik merkte gewoon dat de baby het vreselijk vond, ze schrok ook constand. Het was echt heel zielig.
    Ik weet dus uit ervaring dat je het echt heel duidelijk merkt als ze het niet fijn vinden, zeker geen twijfel geval dan.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Door mamma's stem;)

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tof :)

Ik ben een beetje gerust gesteld! VL beweert nu: ik geloof er niet zo in... Dus ik beledigd van: hallo, de baby begon duidelijk te schoppen tijdens de muziek hoor! Hij: ja dat is vast toeval.

Tjongejongejonge, ik voelde de baby echt luid en duidelijk door de muziek en daarvoor niet. Kan iemand hem even met een koekenpan tegen zijn hoofd aan slaan, zodat ik dat niet hoef te doen? Bij voorbaat dank!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oh ja hoor, stuur hem maar even langs hahahaha:D:D:D:D

Laat hem maar eens opzoeken, is onderzocht en bewezen......dusssss.....

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja... Ik denk dat hij zich meer bezig houdt met gamen op dit moment. Ik kies wel een ander moment om hem de wind van voren te geven. Ik ben er juist zo blij mee dat de kleine zo uitbundig reageert van muziek... He's killing my pride and blowing my buzz! Grrrr.

Deel Deze Pagina