Max, leuke naam. vriendje van zoon heette ook zo. Maarre... deze stond (in elk geval tot voor kort) toch ook in de top 10? Dus als je Sem laat vallen om de reden dat hij te populair is, zou ik niet voor Max kiezen. Dat iets ook als naam wordt gegeven aan honden, tja, wat moet je daar nou mee? Zolang je kind geen Rakker, Fikkie of Bello heet... Sem of Bo: ik zou het gewoon doen!
Lekker doen waar jullie blij van worden en er is altijd wel wat op te zeggen... Gelukkig verschillen de smaken en zal ook je kind niet met 10 Sems in de klas komen. Zul je zien, kies je Max..... zitten er ineens toch 2 maxen in zijn klas... Had je het bij Sem niet gehad. Je weet het toch niet van te voren. Gewoon je gevoel volgen, (of een meisje maken )
Mijn neefje van inmiddels 7 jaar alweer heet ook Sem. Ik vond het toen al niet zo'n hele leuke naam. Maar.. je went eraan, en het past bij het kindje Nu vind ik het wel gewoon een leuke naam. Max had ik veel leuker gevonden. nog steeds eigenlijk. Of het in de top10 staat weet ik niet. Ik zou voor Max gaan kort en krachtig. Helemaal niet ordinair.
Ik vind Sem een leukere naam dan Max. En wanneer je wat meer origineel wil zijn, kun je eventueel ook voor een andere schrijfwijze kiezen (bijv. Cem, Xem of Xam).
Sem Mijn zoon heet Sem ik heb er nog nooit een minuut spijt van gehad en vind de naam nog altijd super en stoer Hier in de buurt hoor je de naam bijna niet ken maar 2 kindjes hier in de buurt die Sem heten ook in de klas is onze zon de enige met de naam Sem Ik zou er gewoon voor gaan als dit de naam voor jullie is p.s onze hondjes heten trouwens max en Bo hihi wij hadden een naam voor een meisje dat volgens andere ook een honden naam was voor ons dus niet haha succes met jullie keuze
Dank voor weer alle nieuwe reacties.. Dit zijn wel allemaal zinvolle meningen en tips en ideeen! Ik vind het interessant om jullie voors en tegens te lezen en begin gelukkig steeds meer overtuigd te raken van onze namen Dus blijf gerust reageren...