Niet mijn smaak, maar ik hou sowieso niet van Engelse namen. Ik vind het verder ook geen verschrikkelijke naam ofzo hoor.
Ik vind het wel een leuke naam, moest alleen wel gelijk denken aan die neil (schrijf je anders) van The young ones
ik vind het heel leuk, ik ken een volwassen nederlandse man die zo heet en ik vind het heel stoer en toch ook netjes
Wel stoer, maar niet mijn type naam. Maar als het goed bij de namen van je andere kinderen past, waarom niet?
Hoewel ik niet van engelse namen houdt, vind ik dit juist wel een leuke naam. Lekker stoer maar zeker ook netjes. Als ie bij de andere kindernamen past en je achternaam een goede keuze
Ik zou ook voor de schrijfwijze Neil gaan. Bij Neal moet ik denken aan Seal, dan krijg ik gelijk het idee van een tikfout ofzo...
Als ik het 5x achter elkaar zeg word ik er kriegel van. Het is geen lelijke naam maar niet mijn smaak.
Ik heb hem gezien op een namensite, daar staat Neal met omschrijving als Schotse/Ierse naam, misschien is de spelling Neil Amerikaans dan?