even een twijfel vraagje ik heb een onregelmatige cycles, tussen de 4 en de 6 week, afgelopen keer zat er keurig 4 week tussen, daarvoor 5 en daarvoor elke keer 6 week. inprinciepe zou ik vandaag ongesteld moeten worden, tot op heden niks. laatst ook wat roze afscheiding gehad, maar dat was waarschijnlijk een adertje wat gesprongen was, nu is hetw el zo dat ik deze maand mijn ei slecht kon peilen. nu deden mijn tepels afgelopen week wel goed zeer, maar nu is dat weer rustig. wanneer kan ik nu het beste testen, deze week of even een weekje wachten?
Bij een onregelmatige cyclus is dat moeilijk te zeggen. Ik zou het gemiddelde nemen van 5 weken en als je dan nog niet ongesteld bent een testje wagen. Tenminste als je je zo lang kan inhouden met testen Succes
vorige week al getest, maarja veel te vroeg natuurlijk, maar omdat mijn tepels zon pijn deden. nog maar even een weekje wachten
nog een vraagje, mijn tepels doen alsmaar meer pijn, gisteren zelfs met douchen, vanochtend een test gedaan, maar die gaf niks aan, dit was 1 van de action (2 voor 2 euro geloof ik) wil woensdag opnieuw testen, dan ben ik 1 week overtijd als ik 4wk aan houd. welke test kan ik dan gebruiken, kruidvat?
Kruidvat 2 voor 5 euro vond ik het fijnst. Bij mijn eerste zwangerschap gaf de kruidvat positief en die van clearbleu was echt een twijfel geval zo eentje wat een plusje moet aangeven. En ja die van clearbleu wel of niet zwanger zijn fantastisch maar wel duur geintje omelke maand te doen.
dus toch maar de kruidvat, vorig jaar teste die ook goed, laatste keer dat mijn tepels zo zeer deden was toen ik zwanger was van nr 1 en ook van nr2* vorig jaar. vingers cross
ben benieuwd guus, plaats je je test hier als het een tuurtestje is dan kunnen we mee kijken maar ik hoop natuurlijk voor je dat het een knaltest is Liefs