Cyclusdag 39 al...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nlovesn, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Hoihoi,

Ik ben half juni gestopt met de pil en had voor ik begon met de pil altijd een regelmatige cyclus. Bij mijn dochter was het wel even onregelmatig 2 maandjes, maar ik heb nu al een cyclus van 39 dagen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt ook niet voor ik zwanger raakte van mijn dochter. Toen was mijn maximale cyclus 33 dagen.

Ik voel me veel anders dan normaal. Heb vanaf mijn NOD al continue licht bruinverlies en gister een sliertje van een halve centimeter wat op bloed leek. Niks doorgezet en zit nogsteeds in onzekerheid.

Op NOD getest, was negatief. Afgelopen zondag (7 dagen overtijd bij cyslus van 28dagen) getest, ook negatief.

Ik weet zeker dat ik mijn ei heb gehad op 14/15 dagen vanaf 1e dag van mijn menstruatie. Toen had ik krampen in onderbuik.

Zou ik nu toch zwanger kunnen zijn? Of zal dit echt ontpillen zijn nog?

Ik ben ontzettend moe, vorige week was het extreem.
    Veel last van hoofdpijn, terwijl ik dat bijna nooit heb ook niet ivm menstruatie
    Heb het idee dat mijn borsten voller/groter lijken en zie er aders opstaan.
    Ik eet ineens minder dan anders, ik heb meer voorkeur voor wat gezonders
    Licht in mijn hoofd, vooral als ik opsta uit bed/van de bank
    Puistjes, normaal rond menstruatie 1 á hoogstens 2, nu heb ik er al wat meer
    zo mee en dan lichte kramp in onderbuik
    Last van onderrug, nooit last van
    Vorige week en week ervoor echt heel veel last gehad van hooikoorts terwijl ik maar een hele lichte graspollenallergie heb

Iemand hetzelfde meegemaakt, of een idee wat het anders kan zijn?

Groetjes Nathalie

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ontpillen... Kans dat het de eerste keer gelijk raak is, is volgens mij niet zo heel groot. Nadat ik met de pil ben gestopt had ik een cyclus van 98 dagen. Tweede cyclus is nog even afwachten... Sinds pilstop ook veel meer hoofd- en buikpijn gehad dan normaal. Voor ik ongesteld moest worden ook rugpijn, had ik met pilgebruik niet eerder gehad. Hoezo weet jij zeker dat je je ei hebt gehad? Ik had na pilstop ook meer krampen, maar was achteraf geen ei dus. Al heb ik dat volgens mij nog nooit gevoeld, dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal.. Ik zou het gewoon nog even aankijken. Sterkte met wachten, kan soms lang duren helaas..

3. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Btw, als ik bruinverlies heb, breekt diezelfde dag altijd mijn menstratie uit. Normaal gezien dan (tijdens en zonder het gebruik van de pil)

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    In de tijd dat ik geen pil gebruikte had ik altijd een nette cyclus van 28 dagen, en voelde ik op dag 14 altijd duidelijke steek. Zelfde als wat ik nu had gevoeld :)

Deel Deze Pagina