Al paar dagen aan het testen. Niet ongesteld geworden na ma maar eisprong na curettage(19 juni) heel goed gevoeld en deze week is de tweede eisprong na de curettage volgens cyclus van 28. Streepjes worden breder en zichtbaarder. Volgens een app woensdag de eisprong. Ervaren testers ermee eens? Komt morgen dan die knaller?
de app zat hier erook naast me ei kwam 2 dgn eerder Dus zou van de app niet uitgaan, en gewoon doortestten en klussen dan zit je altijd goed!
Wat bedoel je met 1e eisprong en 2e eisprong? De eerste als in "zwangerschapscyste"? Het ziet er in elk geval weer veelbelovend uit. Ik ga zo ook even mijn rijtje plaatsen, en had gisteren net zo'n test als jouw laatste, en nu vandaag knalde 'ie! Het kan dus heel goed!!!!
19 juni curettage, 3 juli eisprong, 17juli ongesteld (niet geworden), 31juli eisprong Zo zou mijn lijstje moeten zijn. Ik heb vandaag nog niet kunnen testen. Hoop later op de middag wel. Wat fijn van je knaller! Ik zeg; geniet ervan!
Huh?! Ik ben vast nog een beetje een leek, maar kun je een ongesteldheid overslaan als je wel een eisprong hebt gehad?! Dank je wel! Ik ga zo ook even een feesttopic openen EDIT: bij het uploaden van mijn foto met mijn rijtje moest ik een code natypen ( aantonen dat ik geen robot was) ... en nu ben ik in shock omdat de code die ik moest natypen was "BAD EGG"... Huh?!
Haha ik ben daar ook een leek in. Ik dacht och doe eens een ovutestje om te kijken of ik een eisprong heb. Nou die komt er zeker aan. Ik snap ook niks van dat eigedoe en ongesteldheid enz maar wat ik wel weet uit ervaring nu dat je een eisprong kan hebben zonder ongesteld te zijn geweest haha
Dat begint erop te lijken aan de klus! Al denk ik wel dat ie nog íets donkerder kan maar niet iedereen heeft echte knallers
Ytest...hijs lichter maar kan ook aan urine liggen. Misschien test die bij mij savonds donkerder test maar ik denk zelf dat ik m gister wel heb gehad.
Oei, nou hijs opgedroogd vind ik het wel een twijfel hoor Ik zou toch nog niet stoppen met testen.. Waarom ik dit zeg: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/456064-omdat-graag-even-kwijt-wil-wie-meer.html Hoop dat je eitje is geweest, kan goed, maar ik zou de optie dat ie nog kan komen ook in m'n achterhoofd houden
Aaah je maakt me aant twijfelen haha maar ik ga ervanuit dat je gelijk hebt. Ik heb namelijk geen verstand ervan. Ik zal vnvd nog eens testen. Heb nog wat testjes liggen dus kan nog even haha