Ik ken geen supermarkt Deen. Mensen die zeggen dat de volgende Noor of Finn gaan heten zijn kinderachtig. Die mensen zeggen op elke naam wel wat. en dan mogen de namen Finn en Noor ook niet meer. Dane is niet mijn smaak. Kane of Dani of Dean vind ik leuker. Vast omdat die bekender zijn.
Ik vind wel duidelijk dat de uitspraak 'deen' is. Vind 'm wel oké, niet fantastisch. Kayden, Finn, Flynn of Kai/Kaj misschien ook leuk?
Echt ontzettend moeilijk, er zijn weinig namen die op ons lijstje staan, en we willen zeker geen top 10 naam.
Ik vind de uitspraak wel duidelijk, Dane net zoals Kane. Ik vind Dane ook veel leuker dan Dean. De vergelijking met een supermarkt of dat de zus Noor gaat heten vind ik een beetje overdreven. Je hebt ook koffers liggen van het merk Liv bij de V&D...lekker belangrijk Niet meer twijfelen, het is niet mijn smaak maar voor een ander kindje vind ik het wel een leuke, korte en stoere naam!
Dank je wel, zijn ook echt de hormonen denk ik, en toch de bevestiging willen van andere mensen, al gaat het daar natuurlijk helemaal niet om. Want iedereen heeft een andere smaak. Het komt ook zo dichtbij, spannend allemaal!!
Ik denk ook wel dat je ''problemen'' gaat krijgen met de uitspraak. Ik denk dat er mensen zullen zijn die er Da-ne ( daane) van maken denk ik. Maar als ze het eenmaal weten zijn ze ook zo gewend. Bij Jane denk ik wel gelijk aan djeen dus het is gewoon even wennen. Als dit voor jullie de naam is gewoon doen. Overigens vind ik met daane ook niets mis, dus mocht iemand het verkeerd uitspreken dan zeggen ze niet iets geks ofzo.
Dain is een merk van koekjes (wat waarschijnlijk in de supermarkt Deen ligt hihihi) Herkenbaar hoor maar niet twijfelen het zijn echt de hormonen. Het is jullie naam en het is echt een normale naam, tuurlijk zullen er mensen zijn die het verkeerd uitspreken. Dat heb ik met mijn eigen naam ook maar dat vind ik niet erg, ik heb geen standaard naam en daar ben ik blij mee Dane is ook nog niet zo populair, leuk juist toch.
Haha nou het zou dan toch echt Dane worden, geen andere schrijfwijze. Er zijn genoeg andere namen waarmee mensen een link leggen, dat hou je toch wel idd.